چاپ خبــر

تظاهرات روزانه و شبانه بحرینی‌ها علیه رژیم ادامه دارد

اکثر مناطق بحرین طی روزهای گذشته از جمله دیروز و دیشب شاهد تظاهرات مستمر بوده و روز به روز بر تعداد تظاهرات‌کنندگان اضافه شده است.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، همانند روزهای گذشته، اکثر مناطق بحرین از جمله منطقه «المالکیه» دیروز و دیشب (شنبه) نیز شاهد تظاهرات مردمی در اعتراض به رویکردهای نظام حاکم بود.

صدها نفر از اهالی منطقه المالکیه در اعتراض به بازداشت تعدادی از جوانان این کشور توسط رژیم آل خلیفه، تظاهراتی را در مرکزمنطقه المالکیه برگزار کردند.

شب گذشته نیز چندین منطقه بحرین به خواست تعدادی از گروه‌های انقلابی این کشور عرصه تظاهرات ضد دولتی بود.

جمع کثیری از اهالی منطقه «ستره» به منظور تجدید میثاق با شهدای انقلاب 14 فوریه، تظاهراتی را برگزار کردند و شعارهایی را علیه رژیم ال خلیفه سر دادند. معترضان بر ادامه تظاهرات مسالمت‌آمیز خود تا سقوط پادشاهی آل خلیفه تاکید کردند.

اهالی منطقه «ستره» با در دست گرفتن شمع یاد شهدای خود را گرامی داشتند. همچنین با در دست گرفتن عکس شهدا علیه سیاست منامه شعار سر دادند.

اهالی منطقه «المصلی» نیز تظاهراتی را تحت شعار «هدف ما ساقط کردن شماست» در مناطق مرکزی این منطقه برگزار کردند و شعارهای مرگ بر آل خلیفه سر دادند.

از سوی دیگر اهالی منطقه «عالی» در حمایت از شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق تظاهراتی تحت شعار «ما شکست نخواهیم خورد» تظاهرات کرده و بر ادامه تظاهرات خود تا آزادی کامل این فعال سیاسی تاکید کردند.

از سوی دیگر نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه تظاهرات مسالمت آمیز منطقه «کرزکان» را سرکوب کردند و با شلیک گاز اشک آور سعی در متفرق کردن تظاهر کنندگان داشتند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، تعداد زیادی از نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه برای سرکوب تظاهرات کنندگان در روستای العکر راهی روستا شده و با ورود به مناطق اصلی روستا، به جستجوی خانه به خانه پرداخته و شماری از ساکنان این روستار را دستگیر کردند.

منبع: فارس

Go to TOP