چاپ خبــر
لزوم توجه مسئولین؛

یک استخر برای بیش از 40 هزار نفر ولی…+فیلم

تنها استخر شنای شهرستان فریدونشهر با امکانات مختلف از آموزش‌های تضمینی گرفته تا سونای بخار به عنوان یکی از جذاب‌ترین ورزش‌ها استعداد این را دارد که با برنامه ریزی مسئولین تفریحات و انرژی جوانان شهرستان را هدفدار و مثبت به کار بندد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، استخر غدیر فریدونشهر تنها استخر شنای موجود در شهرستان فریدونشهر است که در زمان دولت دهم ساخته و افتتاح شد.

این که در آغاز بهره برداری استخر همیشه قسمت کم عمق آن مملوء از جمعیت و قسمت عمیق استخر بسیار کم جمعیت بود و الان بعد از گذشت پنج سال و نیم از افتتاحش این مسأله برعکس شده است، نشان دهنده علاقه مردم به رشته شنا و تأثیر استخر در پیشرفت این ورزش در شهرستان است.

بدون شک ایجاد تفریحات سالم برای کاهش رفتارهای ناهنجار یکی از دغدغه‌های دولت، دستگاه‌های فرهنگی و نیروی انتظامی است. تصور می‌کنم کارگروهی برای جهت دادن تفریحات جوانان و نوجوانان و جلوگیری از کشانده شدن ایشان به سمت تفریحات ناسالم تشکیل می‌شود و مسئولان پیشنهادات مختلفی می‌دهند و بودجه‌هایی را برای ایجاد سخت افزارهای لازم برای این امر تعیین می‌کنند و زمان و سرمایه زیادی را صرف ساخت این سخت افزارها می‌کنند.

هان ای مسئولان! اکنون سخت افزاری با صرف بودجه میلیاردی با ظرفیت بسیار بالایی در جذب جوانان و نوجوانان و به سمت مثبت بردن انرژی و اوقات فراغت ایشان فراهم شده است. مجتمع استخر فریدونشهر ظرفیت بالایی در اجرایی کردن اهدافی دارد که بارها برای تصمیم گیری در مورد آن جلسه گرفته و ساعت‌ها بحث کرده‌اید.

موتورسوارانی که با فرا رسیدن فصل گرما نیمه شب با سرعت از خیابان‌ها عبور می‌کنند و صدایشان موجب آزار و اذیت و شکنجه شهروندان می‌شود شاید یکی از کوچکترین ناهنجاری‌هایی باشد که بر اثر نرفتن جوانان و نوجوانان به سمت تفریحات سالم به وحود آمده است.

استخر غدیر فریدونشهر آماده ارائه خدمات استخر، اتاق ماساژ، سونا بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد و انواع آموزش‌ها هم اکنون منتظر برنامه ریزی مسئولان برای بهره بری هرچه بهتر و بیشتر از این امکانات است.

گفتنی است در این استخر انواع ماساژهای تندرستی، درمانی و ریکاوری برای آقایان و خانم‌ها و در رده‌های کودکان و بزرگسالان و آموزش‌های شنای عمومی و خصوصی تضمینی ارائه می‌شود.

این استخر شنا علاوه بر خدمت رسانی به مردم شهرستان فریدونشهر، پذیرای علاقمندانی از شهرها و روستاهای همجوار است.

استخر غدیر فریدونشهر در روزهای زوج و پنجشنبه‌ و جمعه‌ها از ساعت 16:30 تا 22:30 برای آقایان و روزهای فرد از ساعت 16:30 تا 22:30 و پنجشنبه و جمعه‌ها از ساعت 8:30 تا 22:30 برای خانم‌ها آماده خدمت‌رسانی است.

  1. محبوبه گفت:

    واقعا کسی قدر استخر را نمیداند وگرنه این قدر خلوت نمیدیدیمش

  2. بلیطش گرانه خخخخ
    اگر طرحیهایی برای این که آدم بتونه با نصف قیمت از ش استفاده کنه بذارند خوب میشه

  3. ما از آغچه مییاییم استخر و شنا می کنیم خیلی آب خوبی داره ای جان

  4. واقعا آبش همین قدر تمیزه که تو فیلم نشان میده؟؟؟؟

  5. عاشق شنا گفت:

    من عاشق شنا بودم و هستم اما خب متاسفانه به دلیل مشکلات خیلی کم میرم استخر اما یک نکته هست که این استخر از اولین روزهایی که افتتاح شده سونای خشک و سیستم گرمایشی درستی نداره حالا دلیلش چیه خدا میدونه

  6. نادرسته سوناي خشك آن چندماه كه خرابه و هيچ اقدامي صورت نگرفته

  7. `پونه زار لطفا تایم جمعه خانم هارا اصلاح کن.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Go to TOP