چاپ خبــر
حرف ما منتشر کرد:

گلدون وبلاگی 87 منتشر شد

جامعه مجازی وبلاگ نویسان استان اصفهان (حرف ما) به منظور ایجاد فضای گفتمانی و نشر و ترویج تولیدات و نوشته های وبلاگ نویسان استان در فضای مجازی، هر هفته گلچینی از بهترین مطالب وبلاگ‌نویسان استان با عنوان بهترین های وبلاگی را منتشر می نماید.

از آدم تا سجاد (ع)

پایگاه مذهبی حضرت مهدی (عج)

وبلاگ حضرت مهدی نوشت:

مرحوم حضینى و دیگر بزرگان آورده اند:

شخصى به نام عسكر – غلام امام محمّد جواد علیه السّلام – به نقل از پدرش حكایت كند:

روزى به محضر شریف حضرت علىّ بن موسى الرّضا علیه السّلام شرف حضور یافتم و عرضه داشتم : یاابن رسول اللّه ! چطور در بین اهل بیت رسول اللّه صلّى اللّه علیه و آله فقط امام چهارم ، حضرت علىّ بن الحسین علیهماالسّلام به عنوان (سیّد العابدین ) معروف و مشهور گشته است ؟

امام رضا علیه السّلام در جواب فرمود: خداوند متعال در قرآن تصریح نموده است كه بعضى از پیغمبران را بر بعضى از ایشان فضیلت و برترى داده است ؛ و ما اهل بیت رسالت نیز همانند انبیاء عظام صلوات اللّه علیهم مى باشیم .

و سپس افزود: و امّا در رابطه با جدّم ، علىّ بن الحسین علیهماالسّلام ، كه سؤ ال كردى :

همانا پدرم از پدران بزرگوارش علیهم السّلام بیان فرموده است : روزى امام علىّ بن الحسین علیهماالسّلام مشغول نماز بود، كه ناگاه شیطان به صورت یك افعى بسیار هولناكى ، با چشم هاى سرخ از درون زمین آشكار شد و خود را به محراب عبادت آن حضرت نزدیك كرد.(1)

ادامه مطلب…

————————————————–

میثاق بسیجیان گردان امام حسین(ع) با شهدای اژیه

01

وبلاگ پایگاه امام نوشت:

بسیجیان گردان ۲۰۳ امام حسین(ع) با حضور در مزار شهدای شهر اژیه و نماز جمعه این شهر میثاقی جاوید با کبوتران جنگ و استقامت بستند.

ادامه مطلب…

————————————————-

بسته گوناگون «اوج پرواز» (شماره 202)

بسته گوناگون «اوج پرواز» (شماره 202)

وبلاگ اوج پرواز نوشت:

بسته جدیدی از بسته های فرهنگی اوج پرواز منتشر شد..

ادامه مطلب…

————————————————–

غواصان نگران شدند و آمدند

غواصان نگران شدند و آمدند

وبلاگ عقل کل نوشت:

بسیار جای دلسوزی دارد اما بیش از اینکه دل ما بر مظلومیت آنان بسوزد دل آنها نگران ماست.

شهدا رفت و آمدشان هم ،بی حساب و کتاب نیست؛ هم رفتنشان پیام دارد و هم آمدنشان.

شهدا هیچ گاه حزبی و جناحی نبودند اما تک تک وصیت نامه هایشان را که ورق بزنیم خواهیم دید که بر پیروی محض از دستورات ولی فقیه تاکید داشته اند و امروز آمده اند تا دوباره پشتیبان ولایت فقیه باشند. آمده اند تا سندی باشند بر سخنان ولی فقیه زمان.

آمده اند تا به ما بگویند: اگر امروز حضرت سید علی می فرماید اجازه بازرسی از مراکز نظامی و دانشمندان ایرانی را نمی دهم ؛ نگران تکرار سرنوشتی است که جاسوسی های آمریکا بر سر غواصان شهید آورد.

آمده اند تا به ما بگویند: آهای مردمی که وقتی شنیدید حدود سی سال پیش 175 غواص با دستان بسته توسط بعثی ها زنده در خاک شده اند دلتان آتش گرفت و بر مظلومیت آنها اشک ریختید، مراقب باشید بلایی که بعثی ها با اطلاعات جاسوسی آمریکا بر سر غواصان آوردند دوباره تکرار نشود!

 

آمده اند تا به ما بگویند: اگر دیروز آمریکا با هواپیماهای جاسوسی اش عملیات کربلای 4 را لو داد و غواصان را دست بسته در چنگال بعثی ها انداخت ، امروز نگذارید بازرسی ها و نظارت های جاسوسان آمریکا، جان فرزندان برجسته این سرزمین را به خطر اندازد و آنان را در تیررس حملات تروریستی اسرائیل قرار دهد.

آمده اند تا به ما بگویند: گمان نکنید با بازرسی های مشروط و مدیریت شده می توانید جلوی جاسوسی دشمن را بگیرید. هوشیار باشید و بدانید دشمن، خیلی خوب بلد است مدیریت شده هم جاسوسی کند. به خون غلطیدن شهدای هسته ای گواه این مدعاست.

175 غواصی که مظلومانه با دستان بسته زنده در خاک شدند؛ امروز آمده اند تا جلوی بسته شدن دستان نخبگان هسته ای و دفاعی کشور را بگیرند. آنان مستقیم پای حرف های شهدای هسته ای نشسته اند و از خون دل خوردن هایشان خبر دارند.

ادامه مطلب…

————————————————–

داعش یک طاعون و بلای بزرگ در جهان

داعش یک طاعون و بلای بزرگ در جهان

وبلاگ شهید عزیزالهی نوشت:

سردار سرلشکر حاج «قاسم سلیمانی» در مراسم گرامیداشت حماسه سوم خرداد در حسینیه ثارالله کرمان، مذهب، عامل رهبری، هدف و تحقق هدف را سه عامل اساسی سبب ساز موفقیت ما از دیروز تا آینده دانست و گفت: جمهوری اسلامی در مسیری قرار گرفته است که افق اهداف آن بینهایت خواهد بود. سرلشکر سلیمانی ادامه دادند: مجموعه حوادثی که اکنون در دنیا وجود دارد می خواهد این نظام را با خصوصیات خودش و عزت ملتش از بین ببرد، لذا بحران سازی برای این نظام مستمر است و توجه به اصولی که ما را بر این بحران‌ها غلبه و پیروز می کند، بسیار اهمیت دارد. سلیمانی در این خصوص گفت: عواملی که ما را در خرمشهر و جنگ ۸ ساله پیروز کرد، باید چراغ راهنمای امروز ما باشد تا بتوانیم بر مسائل پیش روی خودمان غلبه کنیم.

ادامه مطلب…

—————————————————

گفتگو با یک نویسنده پرفروش نمایشگاه کتاب: خدا بخواد دو رقمی میشیم!

گفتگو با یک نویسنده پرفروش نمایشگاه کتاب: خدا بخواد دو رقمی میشیم!

وبلاگ طنزهای یک م ر سیخونکی نوشت:

نمایشگاه غذای تهران!

یکی از مسئولان شرکت آسان پرداخت که کارهای فروش اکترونیکی نمایشگاه کتاب و دستگاه‌های پوز و… را انجام می‌دهد خیلی طبیعی و بدون اینکه کوچکترین چین و چروکی در صورتش مشاهده شود، گفته است مطمئناً تراکنش‌های اغذیه فروشی‌های نمایشگاه بالاتر خواهد بود!

حالا که تراکنشهای اغذیه فروشی‌های نمایشگاه «کتاب» بالاتر از تراکنشهای کتابفروشی‌های نمایشگاه «کتاب» است، آن هم مطمئناً، بنده پیشنهاد میکنم سال بعد در همین زمان و همین مکان نمایشگاه غذای تهران (در چند بخش غذاهای عمومی، غذای کودک،غذای بین الملل، غذای دانشگاهی و…) برگزار شود و در کنارش چند غرفه هم به فروش کتاب بپردازند. اینطور شاید فروش کتابفروشی‌ها بیشتر از اغذیه فروشی‌ها شود!

ادامه مطلب…

Go to TOP