چاپ خبــر
رحیم احمدی روشن:

ملت ایران از شعب ابی طالب ها عبور کرده است/ مشکلات را به تحریم ها گره نزنید

پدر شهید مصطفی احمدی روشن به مشکلات کشور در زمان جنگ و اینکه حتی در مقطعی سیم خاردار برای دفاع از خود نداشتیم اما عزت مندانه و پیروز از آن دوران عبور کردیم اشاره و تصریح کرد: متاسفانه عده ای در پی آن هستند که مسئله ی گره خوردن مشکلات به تحریم ها را در میان مردم رواج دهند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از صاحب نیوز،‌ رحیم احمدی روشن، دیروز عصر در اجتماع «اجازه نمی دهیم» چندین هزار نفری اصفهانی ها در گلستان شهدا اظهار کرد: آیا عده ای نمی بینند که به حق عمل نمی شود؟

پدر یکی از شهدای هسته ای کشور با یادآوری انتشار کاریکاتور موهن علیه پیامبر اسلام (ص) و حضور نخست وزیر منحوس فرانسه با در دست گرفتن آن مقابل دوربین تلویزیون گفت: چه دلیلی دارد که مسؤولان ما همان روز حاضر به مذاکره می شوند؟!

وی افزود: شانیت ملت ایران این نیست، شهدای عزیز ما رفتند تا جایگاه و موقعیت ولایت را به دنیا ثابت کنند آن گاه عده ای به این بهانه که قول داده ایم مذاکره در این شرایط را ترک نکردند.

احمدی روشن سخن امام حسین (ع) که فرمودند اگر دین جز با شهادت من مستقیم نمی شود یادآور شد و گفت: امروز آمریکای جنایت کار می خواهد ما را بین کشته شدن عزت مندانه و زندگی ذلیلانه قرار دهد، ما نیز همان حرف امام حسین (ع) را می زنیم؛ پس ای صهیونیست ها و ای استکبار ما را دریابید!

حاج رحیم احمدی روشن به مشکلات کشور در زمان جنگ و اینکه حتی در مقطعی سیم خاردار برای دفاع از خود نداشتیم اما عزت مندانه و پیروز از آن دوران عبور کردیم اشاره و تصریح کرد: متاسفانه عده ای در پی آن هستند که مسئله ی گره خوردن مشکلات به تحریم ها را در میان مردم رواج دهند.

وی افزود: ملت ما از شعب ابی طالب ها عبور کرده است تا جایی که امروز استکبار احساس کرده باید با ما بر سر میز مذاکره بنشیند.

احمدی روشن ادامه داد: زمانی که پس از سال های ۸۲ تا ۸۴ به دستور رهبر معظم انقلاب پلمپ مراکز هسته ای باز شد، مصطفی و دیگر دانشمندان شبانه روز تلاش کردند تا موفق به غنی سازی ۳٫۵ و بعد ۲۰ درصد شدند.

وی افزود: وقتی از مصطفی پرسیده بودند غنی سازی ۲۰ درصد را برای چه می خواهید گفته بود برای آنکه دست ما مقابل دشمن پر باشد و همان شد که استکبار احساس کرد باید با ما سر میز مذاکره بنشیند.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن ادامه داد: چرا ۱۹۵ کیلوگرم اورانیوم ۲۰ درصد را که عزیزان ۵ خانواده برای رسیدن به آن شهید شدند اکسید کردید؟

وی افزود: اگر تار و مار کردن نیروهای ارزشی پس از توافق ژنو خیانت نیست پس اسم این کار را چه می گذارید؟

احمدی روشن در پایان خاطرنشان کرد: همه ی نسبت به سرنوشت کشور و آیندگان مسؤول هستیم و باید پاسخ گوی نسل های بعدی انقلاب باشیم.

Go to TOP