چاپ خبــر

رییس جمهور، اصفهان را قلب تپنده کشور خواند عباسعلی منصوری: با دستور روحانی مشکلات استان کارشناسی می‌شود

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به جلسه‌ مجمع با حضور رییس جمهور که امروز -دوشنبه ساعت 10 صبح برگزار شد، گفت: هر کدام از نمایندگان به مدت سه دقیقه مشکلات حوزه انتخابیه خود که در مجموع وضعیت معیشتی مردم، وضعیت عمرانی، آلایندگی و بحران کم آبی بود را با رییس جمهور مطرح کردند.

عباسعلی منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد:  بنده به عنوان رییس مجمع نمایندگان ضمن تشکر از رییس جمهور به دلیل انتخاب زرگرپور به عنوان استاندار اصفهان، مشکلات بحران آب، آلایندگی و مشکلات معیشتی که از جمله مشکلات استان است را بیان کردم.

وی ادامه داد: هر کدام از نمایندگان به مدت سه دقیقه مشکلات حوزه انتخابیه خود که در مجموع وضعیت معیشتی مردم، وضعیت عمرانی، آلایندگی و بحران کم آبی بود را به رییس جمهور انتقال دادند.

رییس مجمع نمایندگان استان در خصوص ارایه مشکلات استان اصفهان به رییس جمهور خاطرنشان‌کرد: حسن روحانی آقای شریعتمداری، معاون اجرایی خود که در جلسه حضور داشت را مامور کرد تا مشکلات استان اصفهان کارشناسی شده و به رییس جمهور انتقال دهند تا وی دستورات لازم برای رفع این مشکلات را بدهند.

منصوری افزود: حسن روحانی به مدت 30 دقیقه موضوعات اقتصادی کشور را مورد ارزیابی قرار داد. همچنین استان اصفهان را قلب تپنده کشور خواند و ما نیز از وی دعوت کردیم از استان زرخیز اصفهان بازدید کند.

Go to TOP