چاپ خبــر
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

مدارس ابتدایی استان اصفهان ۳۰۰۰ معلم کم دارند

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با اجرای طرح ۳-۳-۶ در استان اصفهان با کمبود ۳ هزار نیروی آموزشی در مقطع ابتدایی روبرو هستیم.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از مهر، رحیم محمدی در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه روند ثبت نام در مدارس در سال جاری همانند روند سال‌های گذشته انجام می‌شود، اظهار داشت: ثبت نام مقطع دبستان از اول خرداد آغاز و تا پایان خرداد ماه نیز در مرحله اول ادامه داشت.

وی با بیان اینکه بعد از اعلام نتایج امتحانات نیز ثبت نام دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی ادامه می‌یابد، افزود: همچنین ثبت نام در دیگر مقاطع تحصیلی نیز تا پایان تیر صورت می‌گیرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید مقطع اول دبیرستان حذف می‌شود، بیان داشت: از این رو با توجه به اینکه یک مقطع تحصیلی به دوره ابتدایی اضافه شده است در این بخش با کمبود نیرو و فضا مواجه خواهیم بود.

وی ادامه داد: با اجرای طرح ۳-۳-۶ در استان اصفهان با کمبود ۳ هزار نیروی آموزشی در مقطع ابتدایی استان اصفهان روبرو هستیم.

محمدی ادامه داد: همچنین در سال تحصیلی جدید آزمون‌های ورودی مدارس هیئت‌امنایی در دوره متوسطه دوم و ابتدایی حذف و در دوره اول متوسطه با حداقل شرایط امتحان ورودی گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه شعار مدیرکل آموزش و پرورش استان بر مبنای بهترین مدرسه نزدیک‌ترین مدرسه است، ادامه داد: از این رو ثبت نام دانش آموزان در هر نوع مدرسه در محدوده محل زندگی‌شان انجام خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در دوره متوسطه اول با توجه به اضافه شدن یک‌پایه جديد با كمبود يك سومی مکان و معلم روبرو هستيم، ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۸۰ درصد از مشکلات این بخش مرتفع شده است.

  1. فقط بییاید ببینید در شهرستان فریدونشهر چند نفر نیروی ابتدایی در مقاطع دیگر سالهاست مدیر و معاون هستند با این کمبود نیرو

Go to TOP