چاپ خبــر
کارشناس سازمان هواشناسی:

هوای اکثر نقاط کشور تا فردا ۶ درجه گرم‌تر می‌شود

یک کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه دمای هوای تهران روز دوشنبه به ۴۱ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید گفت: هوای اکثر نقاط کشور تا دوشنبه ۶ درجه گرمتر خواهد شد.

به گزارش سایت تحلیل خبری پونه زار به نقل از تسنیم، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور با بیان اینکه امروز برای شرق آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران، گلستان، شمال سمنان به شکل پراکنده‌تر در خراسان رضوی و خراسان شمالی وزش باد، رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: از دوشنبه تا پاین هفته روند افزیش دما در اکثر نقاط کشور رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه امروز برای جنوب، غرب و جنوب غرب کشور وزش باد همراه با گردوخاک پیش بینی شده است، گفت: امروز و فردا برای سمنان، تهران، البرز، قم، مرکزی، اصفهان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و شرق کرمان آسمانی غبارآلود در برخی ساعات وزش باد همراه با گردوخاک پیش‌بینی شده است.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: خلیج فارس و تنگه هرمز امروز و فردا مواجه خواهد بود.

گودرزی با اشاره به اینکه امروز آسمان تهران نیمه ابری و غبارآلود پیش‌بینی شده است، افزود: برای جنوب تهران وزش باد و در ساعات بعدازظهر گردوخاک خواهیم داشت و روز دوشنبه 5 درجه گرما نسبت به امروز افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه امروز گرم‌ترین نقطه یزد با 43 درجه و سردترین شهرکرد با 9 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: بیشینه دمای امروز تهران 37، فردا 38 و دو شنبه 41 درجه سانتی‌گراد خواهد بود و به طور کلی می‌توانم بگویم تا دوشنبه هوای اکثر نقاط کشور 6 درجه گرمتر می‌شود.

Go to TOP