چاپ خبــر
استاد دانشگاه پیام نور فریدونشهر:

سیاست‌بازی در دانشگاه باعث کاهش انگیزه دانشجویان می‌شود

استاد دانشگاه پیام نور فریدونشهر فعالیت اساتید دانشگاه در حوزه جنگ نرم را کافی ندانست و گفت امروزه دشمن ما در جنگ نرم همان آمریکایی است که هشت سال جنگ را برای ما رقم زد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، عبدالرضا سپیانی، استاد دانشگاه پیام نور فریدونشهر، در گفتگو با خبرنگار پونه زار گفت سیاست‌بازی در دانشگاهی که عمده دانشجویان آن را قشر جوان تشکیل می‌دهند عامل کاهش انگیزه برای رشد علمی خواهد بود چرا که جوان به راحتی انگیزه خود را از دست می‌دهد.

سپیانی اظهار کرد ما به دانشجویان تأکید می‌کنیم سطح علمی خود را بالا ببرند چرا که با بالا بردن سطح علمی دانشجو به ابزارهای مورد نیاز برای مبارزه در جنگ نرم مجهز خواهد شد و می‌تواند در برابر هجمه دشمن ایستاده و او را از پای درآورد.

این استاد دانشگاه پیام نور فریدونشهر بیان کرد جنگ هشت ساله دفاع مقدس با تمام تبعات و هزینه‌هایی که بابتش پرداخت شد مثل 175 شهید غواصی که اخیرا تشییع شدند، راحت‌تر از جنگ نرمی بود که الان کشور درگیر آن شده است. چرا که در آن هشت سال جنگ مشخص بود و دشمن هم معلوم بود ولی در جنگ نرم دشمن بنیان‌های فکری، علمی و فرهنگی ما را نشانه گرفته است و اگر از آن غفلت کنیم به جایی خواهیم رسید که دیگر به راحتی نمی توان شرایط را درست کرد.

وی فعالیت اساتید دانشگاه در حوزه جنگ نرم را کافی ندانست و گفت امروزه دشمن ما در جنگ نرم همان آمریکایی است که هشت سال جنگ را برای ما رقم زد.

  1. رضا گفت:

    با سپاس از استاد سپیانی.
    مدیریت قوی و اثر بخش جنابعالی در شهرداری فراموش شدنی نیست.

  2. احسنت من هم صدرصدباشما موافقم.کوتاهی هراستادوتحصیلکرده ای دراین زمینه اثرات مخربی داردکه قابل جبران نیست،واگرنبود،کوتاهی این عزیزان دراین ایام اخیر ماافت شتاب پیشرفت علمی برایمان پیش نمی آمد.واینان دربرابرخداوند منان ،ومردم این کشور مسئولندچراکه آگاهی سیاسی واجتماعی اینان بیش ازسایرقشرهای جامعه میباشدواین مسئولیت تعهد این دلسوزان جامعه رابالا می برد.انشاءالله متعهد بوده چراکه خداوند متعال این هدیه آگاهی راکه به ایشان عطا کرده ازآنها انتظارهدایت صحیح جامعه رادارد.به امید اعتلای ایران اسلامی عزیزمان.

  3. ایول اقای سپیانی زحمات شماباعث دلگرمی این مردم است

  4. دبیر گفت:

    استاد سپیانی به خاطر تمام زحماتی که در شهرستان فریدونشهر کشیدید خصوصا در زمان شهرداری از شما تشکر می کنیم.

Go to TOP