چاپ خبــر
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس:

میانگین سنی افرادی که دانش هسته ای را به این سطح رساندند 27 سال است

فرج‌الله عارفی با تاکید بر اینکه هرگاه نظام به جوانان اعتماد کرده نتیجه مطلوبی را بدست آورده است افزود: مسلما تمام موفقیت هایی که این نظام و انقلاب بدان دست یافته است در گرو اعتماد به جوانان بوده است.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از راه دانا، حضرت آیت الله خامنه ای چندی پیش در دیدار با مسئولان و کارگزاران نظام ضمن «تبیین پیامدهای مثبت، چالش ها و راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی» از نیروی جوان تحصیل کرده ی متخصص و دارای اعتماد به نفس به عنوان اولین ظرفیت اشاره کردند و گفتند: وجود این تعداد نیروی جوان تحصیل کرده در کشور از برکات انقلاب است به شرط آنکه سیاستهای غلط موجب پیر شدن جامعه و کاهش نیروی جوان، نشود.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به وجود 10 میلیون فارغ التحصیل دانشگاهی و بیش از چهار میلیون دانشجوی در حال تحصیل در کشور که 25 برابر اول انقلاب است، تأکید کردند: این تعداد نیروی تحصیل کرده جوان و متخصص از افتخارات نظام اسلامی و یک فرصت بسیار بزرگ است.
در همین راستا فرج‌الله عارفی نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هرگاه نظام به جوانان اعتماد کرده نتیجه مطلوبی را   بدست آورده است افزود: مسلما تمام موفقیت هایی که این نظام و انقلاب بدان دست یافته است در گرو اعتماد به جوانان بوده است.
وی ادامه داد: میانگین سنی افرادی که در دانش هسته ای ما را به این سطح رساندن 27 سال بوده است و این خود گواه بر این است که اگر به جوانان اعتماد شود بدون تردید می توانیم کشور را در مسیر درست خود به جلو هدایت کنیم.
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس خاطر نشان کرد: در گذشته نیز ما به رئیس جمهور و وزرا تاکید کرده ایم که از جوانان در عرصه های مهم کشور مثل معاونت ها استفاده شود تا از جوانی و انگیزه آنها در رشد اقتصادی بهره مند شویم و البته قولهایی هم در این زمینه داده شد که متاسفانه در عمل شاهد اجرای آن نیستیم.
  1. با سلام
    ما ایرانیان تاحال چندین بارچوب این اشتباهات کوته فکری خودمان راخورده ایم ولی تجربه ای کسب نکرده ایم هنوزدراکثرپستهای دولتی وغیردولتی ازبازنشستگان استفاده میشود.به بهانه تجربه وپارتی هرکاری را میکنند طرف بعدازده سال بازنشستگی واختلاس که باحکم دادگاه بیرون رفته دوباره دعوت به کارشده درحالی که هزاران هزارفارغ التحصیل بیکاردرسن ازدواج داریم که تمامی پدران ومادران را نگران وجامعه رابه چه کنم واداشته است پس کی این مسئولین محترم باید درددل این مردم رابفهمندکه البته من معتقدم نمی فهمند چون هم پول دارندوهم پارتی وکشوروسرمایه اش دردستشان .مای دربدرهم سه فرزندتحصیلکرده بیکاردرخانه ،همه بالای 25سال پس من چه کنم به کی بگم.

Go to TOP