چاپ خبــر
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین خبر داد؛

پیکر 96 لاله پرپر شده دوباره به میهن باز می‌گردند

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از ورود پیکر ۹۶ شهید از مرزهای باشماق و شلمچه به کشور خبر داد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از تابناک، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از ورود پیکر ۹۶ شهید از مرزهای باشماق و شلمچه به کشور خبر داد.

سردار سیدمحمد باقرزاده پیش از ظهر امروز در مراسم استقبال از شهدای گمنام در مرز باشماق مریوان با اشاره به ورود پیکرهای مطهر شهدا به کشور اظهار کرد: امروز پیکر ۱۷ شهید دوران دفاع مقدس که در مناطق عملیاتی چوارتا، بلفت، پنجوین، دربندی خان و کرکوک تفحص شده بودند با استقبال بسیار خوب مردم کردستان وارد خاک کشور شدند.

به گفته وی، این شهدای گرانقدر در عملیات‌های والفجر۹، والفجر۴، والفجر۱۰ و نصر ۷ به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به برنامه کاروان شهدا در کردستان اشاره کرد و گفت: این شهدا بعد از مریوان از شهرهای سقز، دیواندره، سنندج، دهگلان، قروه، سریش‌آباد و بیجار عبور به تهران منتقل خواهند شد.

سردار باقرزاده با بیان اینکه پیکر طیبه ۷۹ شهید دوران دفاع مقدس که در مناطق عملیاتی فاو، شرق دجله و زبیدات تفحص شده‌اند نیز در روز چهارشنبه ۱۱ شهریور ماه طی مراسمی ویژه از مرز شلمچه وارد کشور می‌شوند، خاطرنشان کرد: این شهدا در سال‌های ۶۷، ۶۵ و عملیات والفجر یک و همچنین بدر و خیبر به شهادت رسیده و طی چند روز آینده تشییع خواهند شد.

وی در ادامه خطاب به گروهک‌های فریب خورده گفت: در راه رسیدن به هدف سرافرازی نظام، کُرد و فارس و شیعه و سنی برایشان تفاوتی ندارد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: استقبال مردم شهیدپرور ایران از شهدا را ببینند و راه و روش خود را عوض کنید.

سردار باقرزاده با اشاره به اینکه یکی از شهدای تازه تفحص شده‌ای که از مرز باشماق وارد کشور شده از خطه خونین‌رنگ کردستان است، گفت: یکی از این ۱۷ شهید از پیشمرگان مسلمان کُرد است که الگوی بارز استقامت و پایداری است.

Go to TOP