چاپ خبــر

امام جمعه فریدونشهر: برنامه های فرهنگی، زیر بنای تغییر و تحول در جامعه است

امام جمعه فریدونشهر گفت: زیربنای تغییر، تحول و رشد در هرجامعه ای تقویت و تنظیم برنامه های فرهنگی است.

به گزارش پونه زار به نقل از ایسنا ؛  در فریدونشهر، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل سیاوشی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به تبعید امام خمینی(ره) در سال 1343 به ترکیه اظهار کرد: امام خمینی را به دلیل داشتن روحیه ظلم ستیزی و عدالت خواهی، مظلومانه به ترکیه تبعید کردند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) تا اخرین لحظات در برابر دشمنان محکم و استوار بود و با آنان با استقامت و غرور برخورد کرد و اجازه نداد ریشه های ظلم سراسر عالم را فرا بگیرد.

امام جمعه فریدونشهر به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 اشاره کرد و افزود: دانشجویان پیرو خط امام و شهدا با تسخیر لانه جاسوسی امریکا و افشای حقایق و جاسوسی های امریکا در کشور ایران پرده از اسرار و حقایق برداشتند.

سیاوشی بیان کرد: همزمان با تسخیر لانه جاسوسی امریکا، نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت اعلام کردند که امریکا یک دولت خودخواه و جاسوس است اما کشورهای دیگر ایران را متهم می کردند.

وی تصریح کرد:  امروز کشورهای غربی و اروپایی با افشای ماهیت جاسوسی امریکا در شنودهای اطلاعات غیر مجاز، خودشان به این حقیقت دست یافتند.

خطیب جمعه فریدونشهر تاکید کرد: دانش آموزان هم در دوران  دفاع مقدس و هم در زمینه های علمی الگو و پیشقدم بودند و اکنون نیز یا حضورگسترده خود  در راهپیمایی 13 ابان بار دیگر نفرت و انزجار خود را از امریکا اعلام می کنند.

Go to TOP