چاپ خبــر
در هفته بسیج مطرح شد؛

تقوا، صبر و استقامت لازمه هر زن مسلمان در دنیای امروز

به مناسبت هفته بسیج همایش خطبه‌خوانی حضرت زینب(س) و کارگاه آموزش سبک زندگی ویژه بانوان در امامزاده مشعلدار علی(ع) فریدونشهر برگزار شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، در پنجمین روز از هفته بسیج امامزاده مشعلدار علی(ع) میزبان بانوانی بود که برای شرکت در همایش خطبه‌خوانی حضرت زینب(س) در این مکان مقدس حضور پیدا کرده بودند.

این مراسم معنوی که در آستانه اربعین حسینی برگزار می‌شد، با سخنرانی حجت الاسلام مجید گشول همراه بود که با بیان عظمت حضرت زینب(س)، به تشریح نقش ایشان در مدیریت قافله کربلا پرداخت. وی با تشریح قافله سالاری حضرت زینب(س) در وقایع قبل و بعد از عاشورا، ویژگی‌های بسجی پا به رکاب امام را برشمرد.

Mashaldar003

حجت الاسلام گشول با تاکید بر این که بانوان به خصوص بانوان بسیجی باید حضرت زینب(س) را الگوی خود قرار دهند ویژگی‌هایی چون صبر و استقامت و تقوا را از مهمترین ویژگی‌های مورد نیاز یک زن در دنیای امروز دانست.

امامزاده مشعلدار علی(ع) همچنین محل برگزاری  کارگاه سبک زندگی ویژه بانوان بسیجی بود که به مناسبت هفته بسیج و با هدف افزایش آگاهی‌ها و آموزش زندگی بهتر برگزار شد. در این کارگاه موضوعات مورد نیاز زنان همچون فرزندپروری و تربیت اسلامی، همسرداری و مشاوره در زمینه‌های مختلف زندگی ارائه شد.

گفتنی است در هفته بسیج علاوه بر برنامه‌هایی که برای عموم بسیجیان و مردم برگزار می‌گردد، قشر زنان از میان تمام اقشار مختلف جامعه، به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است که نشان دهنده توجه خاص سازمان مقاومت بسیج به زن به عنوان مهمترین رکن خانواده است.‍‍‍‍‍

Go to TOP