چاپ خبــر
نماینده صدا و سیما در شهرستان مطرح کرد؛

به گیرنده‌های خود دست بزنید مشکل از فرستنده نیست

نماینده صدا و سیما در فریدونشهر مشکلات شهروندان در دریافت کانال‌های دیجیتالی را مربوط به جستجوی خودکار کانال‌ها در گیرنده‌ها دانست.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، در پی تماس های مکرر مردم با پونه زار در رابطه با خراب بودن کانال های دیجیتالی تلویزیون، موضوع را از طریق نماینده صدا و سیما در فریدونشهر جویا شدیم.

محمدرضا رفیعی، نماینده صدا و سیما در فریدونشهر، با بیان این که فقط شب سه شنبه با چند ساعت قطعی مواجه بودیم، گفت به جز این مورد کانال های تلویزیونی هیچ مشکلی نداشته اند.

وی افزود: به علت موقعیت فریدونشهر، امواج فرستنده های رادیویی و تلویزیونی شهرستان های مجاور در فریدونشهر قابل دریافت است و از آن جا که بیشتر مردم از جستجوی خودکار برای کانال یابی استفاده می کنند، ممکن است به جای دریافت کانال های فرستنده فریدونشهر، فرستنده شهرهای مجاور مثل چادگان را دریافت کنند لذا با ضعیف بودن کانال و قطعی شبکه ها مواجه می شوند.

نماینده صدا و سیما در فریدونشهر برای جلوگیری از این مشکل از مردم شهرستان خواست گیرنده های خود را به صورت دستی و روی کانال های 22 و 28 UHF تنظیم کنند.

گفتنی است تاکنون نظرات بسیاری در رابطه با قطع شدن کانال های تلویزیونی بعد از هر بارش برف در پونه زار توسط مخاطبین درج شده است که جای دارد مسئولین مورد توجه قرار دهند.

پونه زار از مردم می خواهد به منظور پیگیری موضوع در صورت تنظیم دستی کانال ها و تداوم مشکل شبکه های تلویزیونی، مشکلات خود را ذیل همین خبر درج کنند.

  1. این مشکل هنوز ادامه داره لطفاٌ اقدامی بکنید که اساسی ترباشد.ممنون

  2. رضا گفت:

    تنظیم دستی و خودکار هیچ فرقی ندارن و بنده بارها هر دو رو امتحان کردم ولی باز مشکل برقرار است.بحث اینه که تا وقتی بعضی از آقایون دوتا شغل دارن و از طرفی جوونای تحصیل کرده بیکار میگردن همینه و همین*

Go to TOP