چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

اگر کاندیدایی به شورای نگهبان بی‌حرمتی کند لیاقت رأی گرفتن را ندارد/به نامزدهای شجاع رأی دهید

امام جمعه فریدونشهر تاکید کرد باید نمایندگانی به مجلس بروند که مرعوب غیر خدا نبوده و همچون مدرس از تهدیدات نترسیده و حرف خود را بزنند و یکی از راه های شناخت این شجاعت در کاندیداها این است که کاندیدا در هر جایی با شجاعت فتنه 88 را محکوم کند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، امام جمعه فریدونشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به این که برخی غافلانه و جاهلانه با دشمنان خارجی هم صدا می شوند و شورای نگهبان را تضعیف می کنند گفت: کسانی که مشروعیت شورای نگهبان را زیر سوال می برند بدانند اگر در مملکت شورای نگهبان را غیرقانونی دانستند، انتخابات را غیرقانونی دانسته، منتخبین انتخابات را غیرقانونی دانسته، مصوبات منتخبین را غیرقانونی دانسته و کل کشور  را غیرقانونی به حساب می آورند.

حجت الاسلام اباصلت غفاری اظهار کرد: اگر تابع ولی فقیه هستید و در مجلسی شنیدید کسی به شورای نگهبان بی حرمتی می کند جلو آن را بگیرید و اگر کاندیدایی این حرف را بزند لیاقت رای گرفتن و راه پیدا کردن به مجلس شورای اسلامی را ندارد.

خطیب جمعه فریدونشهر شرکت در انتخابات و دقت در رای دادن را بنا بر نظر مراجع تقلید واجب دانست و از مردم خواست همان گونه که در راهپیمایی 22 بهمن به تکلیف خود عمل کردند در انتخابات نیز حداکثر شرکت و دقت را داشته باشند. وی بیان کرد امام خمینی(ره) تاکید داشتند اصل انتخابات و شرکت در آن امتحان بزرگ الهی است و هیچ کس نمی تواند نسبت به این امتحان بی تفاوت باشد یا در آن شرکت نکند و وقتی شرکت کرد نمی تواند چشم بسته رای دهد.

امام جمعه فریدونشهر تاکید کرد باید نمایندگانی به مجلس بروند که مرعوب غیر خدا نبوده و همچون مدرس از تهدیدات نترسیده و حرف خود را بزنند و یکی از راه های شناخت این شجاعت در کاندیداها این است که کاندیدا در هر جایی با شجاعت فتنه 88 را محکوم کند و با شهامت بگوید فتنه گران خیانت کردند و این شجاعت برای این است که اگر روزی آمریکا، انگلیس یا اسرائیل خواستند به کشور هجوم بیاورند آن جا باید شجاعت به خرج داده و ایستادگی کنند.

حجت الاسلام غفاری با اشاره به بیانات رهبری با بیان این که نباید به دشمن خوش بین بود، تصریح کرد: دشمن در ارتباطات سیاسی یک طور برخورد می کند ولی زهر دشنمی خود را دارد و با وجود زحماتی که هیئت سیاسی ما در رسیدن به توافق هسته ای کشید، چند روز پیش یکی از مسئولین آمریکا اعلام کرد ما نخواهیم گذاشت کشورهای بزرگ با ایران روابط اقتصادی و حسنه داشته باشند.

 

وی در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) که بنا بر نقل 75 روز در روز دوشنبه است، باشکوه برگزار کردن مجلس این حضرت را وظیفه ای برگردن شیعیان دانست و از مردم خواست برای اهل بیت(ع) هزینه کرده و در این مجالس خصوصیات زندگی زهرای اطهر(س) و سیره حضرت از جمله نحوه همسرداری و بچه داری ایشان را بیان کنند.

  1. همان هایی شجاع اند که از حقوق مردم دفاع میکنند پس اصلترین هساتند درود بر *

  2. فرمایشات امام جمعه محترم برتاکیدشجاع بودن وقانونی بودن بالاترین ارزش یک فرداست وشایسته نماینده شدن .احسنت

  3. اگه يه كانديد به مردمي كه شناسنامه ايران دارند ….

    • پونه زار گفت:

      پونه زار این مورد را پیگیری خواهد کرد ولی تا پیش از روشن شدن قضیه برای متهم نشدن به نشر اکاذیب، از انتشار آن خودداری می کنیم

Go to TOP