چاپ خبــر
برای یک بار دیگر؛

سربلندی مردم فریدونشهر با مشارکت 90 درصدی در انتخابات+تصاویر

فریدونشهر دیروز صحنه لبیک مردم فریدونشهر به امر ولایت با حضور 90 درصدی پای صندوق های رأی بود.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، مردم فریدونشهر در انتخابات دیروز حماسه ای دیگر ثبت کردند و با حضور دشمن شکن خود در انتخابات 7 اسفند اراده ایران بر استقامت و پیروزی نظام را ثابت کردند.

Entekhab005

دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حدود 22 هزار رأی مأخوذه از بین 25 هزار واجد شرایط رأی در شهرستان فریدونشهر به ثبت رسید. دیروز اکثر شعب اخذ رأی فریدونشهر با حجم کثیری از رأی دهندگان مواجه بودند به شکلی که بسیاری از مردم فریدونشهر ترجیح دادند برای رأی دادن به روستاهای مجاور بروند.

Entekhab004

در این انتخابات بیش از 1000 ناظر و مجری و بازرس انتخاباتی با 41 صندوق اخذ رأی چه به وسیله خودرو و چه به وسیله بالگرد به دوردست ترین روستاهای شهرستان فریدونشهر رفتند تا امکان رأی دادن را برای همه تابعین جمهوری اسلامی ایران فراهم کنند و این حق را برای همه مردم قائل شوند. دست اندرکاران انتخابات از ساعت 8 صبح روز جمعه فرایند رأی گیری را آغاز و بعضا تا ساعت حدود 4 صبح امروز به کار شمارش آراء مشغول بودند.

Entekhab006

شعبه اخذ رأی دبستان شهید احمد لچینانی شلوغ ترین شعبه و شعبه سیار اخذ رأی روستای هیران دورترین شعبه شهرستان بود که در آن مردم برای انتخاب یکی از 15 کاندیدای مجلس شورای اسلامی و پنج تن از 11 کاندیدای مجلس خبرگان رهبری رأی خود را به صندوق انداختند.

  1. البته با رای های وارداتی به نفع یک نامزد فریدونشهر با 38 هزار جمعیت بیش از 20هزار رای نداره بااطلاع میگم از امار فرمانداری چطور 22هزار رای گرفته شده-چطور چغیورت که500نفر جمعیت داره 700تا رای داشته و خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

  2. به (امیر کبیر) امروز (اسفنانی ) رای ندادند باعث تاسف است

    • مرتقوپی گفت:

      چرا فکر می کنی فقط خودت می فهمی جناب آقا یا سرکار خانم محترم. من به آقای ترکی رای دادم و با یقین هم این کار را کردم . من با آقای اسفنانی دوست هستم و اگر شماها چند ماه دم انتخابات باهاش نشست و برخاست داشتید من تو این چهار سال باهاش نشست و برخاست داشتم پس اگر اصلح بودند باید اول من پی می بردم

      • مرتقوبی عزیز خیلی ها مثل تو دنبال آقای اسفنانی برای کارشخصی خودبودند ولی چون کارشان حل نشد ترک شان کردند.

      • ناشناس گفت:

        طوری میگی اول من باید پی میبردم انگار فقط خودت فهم و شعور داری و بقیه مردم دیگه نمی فهمن!!!فکر میکنی فقط خودت با ایشان نشست و برخاست داشتی .متاسفم برای این قضاوتت.

  3. صبح صادق گفت:

    شایدهم مثل بعضی ها چون نماینده نتوانست صحن مجلس را ترک کنه و در مراسم ترحیم زن عموی خانمشان شرکت کنه باهاش قهر کردید.

  4. مرتقویی جان اسفنانی یک قهرمان ملی است و تو یک کسی که دنبال منفعت شخصی دشمن دانا بهتر از دوست نادان است

  5. بابا ول کنید این حرفا را انتخابات یه برنده داره یه بازنده وسلام

  6. به نظرم اگه آقای اسفنانی یکی از مسولین رد بالای شهر ستان شود با کمک مردم ،فریدونشهر را به پیشرفته ترین شهر توریستی ایران تبدیل واز کشورها ی دیگر سرمایه گذار جذب خواهد کرد.

Go to TOP