چاپ خبــر

کمربندی داران باز هم حادثه آفرید

جاده مرگ باز هم جان دو تن را گرفت.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از پایگاه خبری فریدن، کمربندی داران- الیگودرز که به عنوان «قتلگاه در فریدن» معروف شده است باز هم حادثه آفرید.

خبر حاکی از این است که شب گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه وانت بار با یک کامیون در محور فریدن- الیگودرز در کمربندی داران  دو سرنشین الیگودرزی وانت بار در دم جان باختند.خروج ناگهانی وانت بار از مسیر حرکتش باعث برخورد شدید این خودرو وعامل اصلی وقوع این حادثه ناگوار بوده است.

لازم به ذکر است که این جاده به گونه ای طراحی شده که گاها رانندگان دچار اشتباهات محاسباتی در سبقت شده و یا با عدم آگاهی به دوطرفه بودن جاده روبرو می شوند.

این جاده به علت سهل انگاری در هنگام ساخت و همچنین به علت برخی نظرات غیرکارشناسانه ای که در هنگام ایجاد این کمربندی اعمال شده و باعث انتقال کمربندی از یک نقطه امن به یک نقطه غیر ایمن گشته، باعث شده ما هرساله شاهد تصادف های شدید شاخ به شاخ خودروها در این مسیر باشیم.

غلامی رئیس اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان چند ماه پیش در شورای اداره شهرستان فریدن قول مساعدت جدی برای ایمن سازی این کمربندی را داد اما تاکنون شاهد اقدام قابل توجهی در این نقطه حادثه خیز نبوده ایم.

گفتنی است این جاده مرگ چند هفته پیش نیز باعث جان باختن دو نفر شد که یکی از آنها امدادگر فداکاری بود که سالیان سال جان افراد بسیاری را نجات داده و دیگر تازه دامادی از  فریدونشهر بود.

حال باید گفت، اوضاع  این جاده به یک بحران بدل شده است، توجه بیشتر به این جاده درخواست مردمی است که جان هموطنان خود را در خطر می بیینند.

  1. از ماست که بر ماست . جای تعجب دارد این جاده که مسیر ترانزیت کالاو مسافر است و اتصال به جاده خرم اباد و خوزستان دارد چگونه است مسئولین تا کنون این قدر برعرضه و بی توجه بودند چه استانی و چه خود شهرستان من یک ماه گذشته در همین خبر استانی شبکه اصفهان نگاه می کردم در نطنز 12 کیلومتر جاده را در سه ماه زیزسازی و اسفالت کردند که جای تقدیر داشت این درحالی است که این مسیر اصلی این همه سال اینگونه حادثه افرین است و چندین نماینده فرماندار استاندار و ….. به خود دیده اما دریغ از یک تعهد و حسن انجام کار………….

  2. * مسئولین ذی ربطا ببرن..

  3. ح گفت:

    انشاالله کشته شدگان بعدی مسولینین هستند که برای دوبانده کردن این مسیر کوتاهی کردند!!!!!!!

  4. ناشناس گفت:

    خو درستش کنین دیگه

  5. اگه یکی از دست اندرکاران در این مسیر کشته می شد تا حالا جاده هم درست شده بود.

Go to TOP