چاپ خبــر
تدارک پررفت‌وآمدترین تعطیلات ایرانیان؛

مسئولین فریدونشهر به استقبال نوروز می‌روند

ستاد نوروزی شهرستان فریدونشهر به منظور برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال از تعطیلات نوروز و مسافران نوروزی برگزار شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، در آستانه طولانی‌ترین تعطیلات رسمی کشور، ستاد نوروزی شهرستان فریدونشهر دیروز به ریاست فرماندار در محل فرمانداری این شهرستان با حضور رؤسای ادارات و دست‌اندرکاران خدمات ویژه ایام نوروز به منظور انجام هماهنگی‌های و برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال از تعطیلات نوروز برگزار شد.

در این جلسه ظرفیت اسکان مسافران در تعطیلات نوروز در شهرستان فریدونشهر 1800 نفر ذکر شد که در مهمانسراها، مدارس، بقاع متبرکه و خانه‌های استیجاری امکان اسکان دارند.

این ستاد بر لزوم آمادگی دستگاه‌های نظارتی بر اماکن اقامتی، خدماتی و فروشگاهی تاکید کرد و مقرر شد اطلاع رسانی‌های مورد نیاز مسافران همچون اطلاعات هواشناسی، نقاط گردشگری و راهمای شهرستان توسط شهرداری فریدونشهر دز ورودی شهرستان به مسافرین عرضه شود.

nowrooz setad001

در جلسه دیروز مسئولیت‌های لازم برای گذراندن ایام نوروز بین کمیته‌های هشت‌گانه تقسیم شد. این کمیته‌ها عبارتند از: کمیته اسکان و پذیرایی به مسئولیت اداره آموزش و پرورش، کمیته بهداشت و درمان به مسئولیت شبکه بهداشت و درمان، کمیته ایمنی سوانح و حوادث به مسئولیت هلال احمر، کمیته فرهنگی هنری تبلیغات و اطلاع رسانی به مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امنیت و انتظامات به مسئولیت نیروی انتظامی، کمیته حمل و نقل به مسئولیت فرمانداری، کمیته نظارت و بازرسی اصناف به مسئولیت اداره صنعت معدن و تجارت، کمیته آرد و نان به مسئولیت اداره صنعت، معدن و تجارت و کمیته روستایی به مسئولیت شرکت تعاونی دهیاری‌ها.

در آستانه نوروز دست فروشی باز هم به عنوان پدیده مضر برای اقتصاد شهرستان در این جلسه مطرح شد و فرماندار دستور داد طبق قانون، ستاد رفع سد معبر شهرداری با همکاری اصناف و نیروی انتظامی با دست فروشان برخورد کنند.

  1. مسئولین محترم اگراحساس مسئولیت می کنید شمارابه خداقسم وضعیت ترمینالها رارسیدگی کنید.اتوبوس تهران مردم رادربدرکرده ساعت 3یا4نیمه شب مادرخیابان فریدونشهرازسرما میمیریم ودرترمینال جنوب تهران ازترس معتادین میلرزیم شمارابه خدااگروجدان داریدساعت حرکت اتوبوس تهران راتغییردهید.

  2. بختیاری گفت:

    شمارابه خدایی که دارید ساعت حرکت اتوبوس تهران راعوض کنید.

  3. کمی هم به اخلاق رانندگان اتوبوس های تهران توجه کنید این مسیر در انحصار یک عده قرارگرفته که جرات نداریم هیچ وسیله ای با خودمون از اینجا ببریم یا بیاریم آیا کرایه یک پاکت 20گرمی هفده هزار تومان است اونهم بدون هیچ گونه رسیدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا مسئول رسیدگی به این امر کیه و آیا این آقایون اینقدر ترس دارند که نه فرمانداری ، نه نیروی انتظامی و نه دادگستری جرات تذکر به آنها را ندارند حداقل یکبار مسافر این مسیر شوید تا بفهمید ما چی میگیم و چی میکشیم در این مسر.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. آقایان مسئول ،فرمانداری محترم من چندین سال است مسافر تهرانم ازبس که ازاتوبوس های فریدونشهرتهران زجر کشیدم همواره برای رفتن به تهران ازاصفهان یاداران یابوئین ویاخوانسارعازم میشم شمارابه خداکاری بکنید خداپسندانه.

  5. فرمانداری های سه شهرستان همجوار داران ،بوئین وفریدونشهرمسئول ناهنجاری های موجود درخدمات حمل ونقل این سه شهرستان می باشند.واین راهم بدانند که هیج جای ایران به این بی نظمی وگرانی نیست.شمارابه وجدانتان وخدایتان که اعتقاددارید فکری بکنید که مردم ضعیف وکم درآمد که وسیله نقلیه ندارند رانجات دهیدوبرای آخرت خود توشه ای داشته باشید.

  6. باسلام اگه مسئولین محترم به روستاها هم توجه کنند واقعا ممنون می شیم .از لحاظ میوه شب که مجبورمیشن به هرقیمتی که شده بخرند ،اگه وضعیت مغازه ها کنترل میشد واقعا خدمت بزرگی میشد به روستاها چون روستائیان بازار مشخصی ندارند وبازار هم خلاصه این چندروز حسابی کارخودش رامی کنه

  7. لطفا به وضعیت اتوبوس های تهران برسید . قبلا هم بنده اعتراضی نوشتم و با پیگیری سایت ، اعتراضمان به گوش سرپرست فرمانداری رسید اما هیچ جابجایی در ساعت حرکت صورت نگرفت!
    بنده اگه مسئولیتی در شهرستان داشتم حتما پیگیری میکردم . ساعت 4 صبح ترمینال جنوب اصلا برای یه دختر دانشجو امن نیس!!!
    واقعا واسه مسئولین متاسفم

  8. بی غیرتی ننگ است برای بشرواین راباید مسئولین شهرستان فریدونشهربرای خود فرض بدانندوازخودسوال کنند که آیا وجدانشان بیدارنیست که اینهارادرک کنند که4صبح درسرمای فریدونشهرزن وبچه روستایی مظلوم کجارادارند که بروندویامسافران 4صبح درمیان معتادین مقیم ترمینال جنوب چه حالی پیدا می کنند.شمارابه خدا بس است غیرت به خرج دهیدو ازگناه خودبکاهید.

  9. شمارابه خدا فکری برای اتوبوس تهران واصفهان بکنید مادختران دانشجو باهرمسافرت درعذاب وماتمیم وشما مسئولین رانفرین می کنیم.

  10. Ali گفت:

    حالا كه مشكلات خط تهران حل شد – خواهش دارم خط اصفهان هم سازماندهي بيشتري بشود مخصوصن اتوبوس ساعت شش صبح كه بايستي ملت با خانواده و زن وبچه تو خيابون وسط سرماي زمستون بمونند منتظر و سرما بلرزن تا زود به كارشون برسند علي الخصوص كه شنبه صبح باشه و يا بعد از يكي دو روز تعطيلات كه بليط فروشي هم نميتونه دردش را دوا كند چونكه حركت اين اتوبوس از داخل ترمينال نيست و هركي زورش بيشتر باشد ميپره بالا و خيلي وقتها اونهايي هم كه بليط دارن نتونستن سوار بشوند.

Go to TOP