چاپ خبــر

عامل اصلی قتل اخیر در شهر داران، اختلافات خانوادگی بود

سرهنگ محمدی با اشاره به قتل اخیر در شهر داران بیان کرد: هر قتلی در هر جای دنیا اتفاق می افتد، ریشه در عوامل مختلفی دارد که باعث ایجاد انگیزه در قاتل می گردد تا دست به این عمل جنون آمیز بزند که عامل اصلی قتل اخیر در شهر داران،اختلافات خانوادگی بود.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از فریدن نیوز، سرهنگ رضا محمدی فرمانده نیروی انتظامی فریدن در نشست خبری با اشاره به قتل اخیر در شهر داران بیان کرد: هر قتلی در هر جای دنیا اتفاق می افتد، ریشه در عوامل مختلفی دارد که باعث ایجاد انگیزه در قاتل می گردد تا دست به این عمل جنون آمیز بزند که عامل اصلی قتل اخیر در  شهر داران، اختلافات خانوادگی بود.

سرهنگ محمدی در ادامه با بیان اینکه قبل از فوت مقتول نیروهای انتظامی توانستند قاتل را شناسایی کنند و بعد از دو ساعت آن را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل بدهند ، گفت: دستگاه های ذیربط نباید به راحتی از کنار این حادثه بگذرند و باید در پی این باشند که با فرهنگ سازی درست و شناسایی نقاط حادثه پذیر شهرها از وقوع چنین جنایاتی جلوگیری کنند.

وی در خصوص برخورد با افراد مسلح به سلاح سرد، عنوان کرد: نیروی انتظامی طرح های مقابله ای با اینگونه افراد را در دستور کار دارد و طرح های مد نظر خود را در اختیار مراجع قضایی قرار داده که در آینده نزدیک با شناسایی افراد مسلح به سلاح سرد که باعث سلب آسایش هستند، با آنها برخورد جدی خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی فریدن با اشاره به افزایش ۱۷ درصدی کشف سرقت ها در سال ۹۴ نسبت به سال گذشته، در خصوص پیشگیری و جلوگیری از وقوع جرائم، عنوان کرد: در سال جاری ۱۷۲ درصد دستگیری سارقان و ۲۳ درصد کاهش وقوع سرقت نسبت به سال گذشته صورت گرفته است.

وی در ادامه به کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی درون ‌شهری در سال ۹۴ اشاره کرد و افزود: در برنامه ها و نشست های که با حوزه های مختلف داشتیم در پی آن هستیم تا بتوانیم این آمار را نیز در حوزه جاده های برون شهری نیز داشته باشیم و با برنامه های پیش رو با آمادگی کامل به استقبال از تعطیلات ایام نوروز برویم.

سرهنگ محمدی با اشاره به پاک‌سازی و انهدام باندهای فروشنده و توزیع‌کننده مواد مخدر در فریدن متذکر شد: طی ۱۱ عملیات فنی و پلیسی، موفق به پاک‌سازی پاتوق‌های مواد مخدر و دستگیری عاملان شدیم که در مقایسه با سال گذشته افزایش ۲۷ درصدی در حوزه کشف مواد مخدر را نشان می‌دهد.

  1. فرهنگ گفت:

    امییدوارم هیچ وقت در شهرم قتلی صورت نگیره . فریدونشهر امن ترین شهر ایرانه

  2. جناب سرهنگ جریان دختر 13 ساله دارون به کجا کشید (دامنه)

Go to TOP