چاپ خبــر
شورای شهر فریدونشهر در حاشیه؛

پیگیری یک حاشیه/آیا مهناز گودرزی از شورای شهر می رود؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پونه زار عدم حضور یکی از اعضاء شورای شهر فریدونشهر در جلسات این شورا حاشیه ساز شده است .

مهناز گودرزی یکی از منتخبین مردم فریدونشهر در انتخابات شورای اسلامی فریدونشهر بود که توانست به شورای شهر فریدونشهر راه پیدا کند ولی پس از انتخاب وی زمزمه هایی به گوش میرسید مبنی بر عدم سکونت وی در شهر فریدونشهر و غیبت در جلسات شورای شهر .

طبق  تبصره 2 ماده 26قانون انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا منتخب مردم باید در حوزه انتخابی خود سکونت داشته باشد و نیز غیبت فرد منتخب در 6 جلسه متوالی و یا 12 جلسه غیر متوالی می تواند سلب عضویت وی را در شورا داشته باشد که این موضوع در شورای حل اختلاف و نظارت انتخابات رسیدگی می شود .

بر همین اساس با توجه به شنیده ها و رصد جلسات شورا به نظر می رسد خانم گودرزی جلسات زیادی را غیبت داشته است و شاید نیامده از شورا برود به شنیده ها اکتفا نکردیم و تماسی با وی داشتیم تا موضوع را جویا شویم . گودرزی از پاسخ مستقیم به این سوال طفره رفت و خواست تا توضیحات را در روز چهارشنبه و حضوری به پایگاه خبری ما بدهد .

نکته روشن این موضوع این است که گودرزی به سبب فعالیت های شغلی و تحصیلی خود در فریدونشهر سکونت نداشته و ندارد و رای بالای مردم به او به جهت خدمت به شهر و پیگیری مشکلات از طرف وی بوده است که با عدم حضور ایشان این موضوع دچار اشکال می شود و باید دید در ادامه شورای شهر و شاید مسئولین بالاتر چه تصمیمی خواهند گرفت .

لازم به ذکر است عضو جایگزین انتخابت شورای شهر فریدونشهر منصور حسینی است برای کامل شدن خبر تماسی با وی نیز داشتیم و از او در این باره سوال پرسیدیم که وی گفت :

پیگیر این موضوع نبوده ام وصحبتی نیز با بنده نشده است و در صورت حذف خانم گودرزی نیز حضور من هنوز مشخص نیست و تصمیم نگرفته ام چون در شرایط روحی خوبی قرار ندارم .

پونه زار این حق را برای خانم گودرزی و اعضای شورا محفوظ می داند که توضیحات خود را با ما به نمایندگی از مردم درمیان بگذارند .

 

Go to TOP