چاپ خبــر
قطار تغییرات در سیستم اداری شهرستان؛

معرفی دو مسئول جدید در جلسه شورای اداری فریدونشهر

فرماندار فریدونشهر در جلسه شورای اداری این شهرستان رونق اقتصادی کشور، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار را نتیجه اجرای اقتصاد مقاومتی بیان کرد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، جلسه شورای اداری شهرستان فریدونشهر در سالن اجتماعات فرمانداری فریدونشهر با حضور مدیر کل سازمان هواشناسی استان اصفهان و مسئولان شهرستان برگزار شد.

فرماندار فریدونشهر در این جلسه ضمن تجلیل از اقدامات اقتصاد مقاومتی ناحیه مقاومت بسیج، از تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی در شهرستان خبر داد و از ادارات خواست نسبت به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی جدیت به خرج دهند. ناصر اسدی رونق اقتصادی کشور، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار را نتیجه اجرای اقتصاد مقاومتی بیان کرد.

مقام عالی دولت در شهرستان مهمترین مشخصه سیاست های اقتصاد مقاومتی را استفاده از ظرفیت و فکر مردم دانست و اظهار کرد: گیاهان دارویی یکی از استعدادهای شهرستان برای توسعه و پیشرفت از مسیر اقتصاد مقاومتی است.

وی با تاکید بر این که موصوباتی که در جلسات با حضور رؤسای ادارات تصویب می شود لازم الاجرا هستند، با اشاره به عدم اجرای مصوبات برنامه های 3 خرداد توسط ادارات، از عدم اجرای مصوبات انتقاد کرد و از برخورد با این گونه رفتارها سخن گفت.

مقام عالی دولت در شهرستان از سفر معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استاندار، مدیر کل شرکت گاز، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی و مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان طی دو ماه گذشته به فریدونشهر سخن گفت و این سفرها را همراه با اثرات مثبت برای شهرستان دانست.

فرماندار فریدونشهر ضمن تقدیر از رؤسای سابق ادارات منابع طبیعی، آب و فاضلاب روستایی، راه و شهرسازی و شهرداری برف انبار از انتصاب امین حافظی به سمت ریاست اداره منابع طبیعی، خلیل فاضلی به سمت سرپرستی اداره آب و فاضلاب روستایی، محسن مقدسی به سمت سرپرستی اداره راه و شهرسازی و حمیدرضا شریعتی نیا به سمت سرپرستی شهرداری برف انبار خبر داد.

در این جلسه رئیس اداره جهاد کشاورزی، رئیس دانشگاه پیام نور و رئیس امور عشایری فریدونشهر به بیان گزارش عملکرد خود پرداختند و حجت الاسلام احمدرضا عالمی، امام جمعه موقت فریدونشهر، به ایراد سخنرانی در باب ویژگی های امام راحل پرداخت.

 

 

 

  1. اهالی روستاهای بنه کمرو شیخ فاضل انتصاب آقای محسن مقدسی به سمت سرپرستی اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر را تبریک عرض نموده وانتظار داریم که جاده این دوروستا را جهت بهسازی وآسفالت در اولولیت کارشان قراردهند.این دو روستا در23کیلومتری شهر فریدونشهر قرار دارد ومردم این دوروستا از نداشتن جاده رنج می برند.
    واز خداوند برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

  2. مسوول در جلسه گفت:

    گویا پونه زار در جلسه حضور نداشتند زیرا تا جاییکه من میدانم ریاست دانشگاه یک خبر بقول خودش داغ برای شهرستان داشت مبنی بر رخ دادن بزرگترین رویداد علمی و فرهنگی در سطح ملی در شهرستان ودر خصوص مزایای آن صحبت کرد نه عملکرد دانشگاه. پونه زار انگار آنزمان شما در مزرعه گل محمدی تشریف داشتید ؟!

  3. مسئول عزیز عجله کردی بقیه مطالب پونه زاررانخوندی.

Go to TOP