چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

تاکید بر «انقلابی بودن» در سخنرانی‌های اخیر رهبری حکایت از انحراف برخی از انقلابیون سابق دارد

حجت الاسلام و المسلمین اباصلت غفاری با بیان این که ملاک حال فعلی افراد است، انقلابی بودن را تنها به مبارزه کردن در کنار امام خمینی(ره) ندانست و عنوان کرد: ممکن است اکنون بسیاری از کسانی که در کنار امام(ره) مبارزه کرده اند به جهت زاویه پیدا کردن از انقلاب شایسته دادن عنوان انقلابی بودن نباشند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، امام جمعه فریدونشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته فریدونشهر با اشاره به تاکید رهبری در سخنرانی های اخیر خود به «انقلابی بودن»، آن را حاکی از این دانست که یا بعضی از انقلابیون با انقلاب زاویه پیدا کرده اند و یا برخی از مقام ها به دست غیرانقلابی ها افتاده است.

حجت الاسلام و المسلمین اباصلت غفاری با بیان این که ملاک حال فعلی افراد است، انقلابی بودن را تنها به مبارزه کردن در کنار امام خمینی(ره) ندانست و عنوان کرد: ممکن است اکنون بسیاری از کسانی که در کنار امام(ره) مبارزه کرده اند به جهت زاویه پیدا کردن از انقلاب شایسته دادن عنوان انقلابی بودن نباشند و در عوض کسانی این شایستگی را داشته باشند که آن زمان را درک نکرده اند اما الان انقلابی رفتار می کنند و در مسیر انقلابی بودن قدم برمی دارند.

نماینده ولی فقیه در فریدونشهر ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و سالروز قیام 15 خرداد مردم ورامین و همچنین تبریک سالگرد انتخاب امام خامنه ای به سمت رهبری جمهوری اسلامی ایران، بیانات امروز رهبری در رابطه با ویژگی های امام(ره) را جدید خواند و گفت: هدف رهبری از بیان خصوصیات امام(ره)، بیان ویژگی هایی است که ما باید کسب کنیم.

وی عبارات عاشقانه امام خمینی(ره) به عنوان رهبر بزرگترین انقلاب قرن خطاب به همسرشان در نامه ای که بعد از مدتی دوری از ایشان نوشته شده است را برگرفته از روح تقوای ایشان و نشانه توجه اسلام به خانواده بیان کرد و تصریح کرد: امام بارها موفقیت های خود را مدیون همسرشان دانستند.

امام جمعه فریدونشهر با اشاره به راستی سخن امام اظهار کرد: امام خمینی(ره) وقتی از مردم سخن می گفت حقیقتا منظورش مردم بودند و چیزی را می گفت که به آن اعتقاد داشت نه مانند کسانی که در مجالس عمومی از مردم سخن می گویند و هندوانه زیر بغل مردم می گذارند ولی در مجالس خصوصی چیز دیگری می گویند.

حجت الاسلام و المسلمین با بیان این که امام راحل در ماه مبارک رمضان قرار و ملاقات هایشان را تعطیل می کردند و تنها به عبادت می پرداختند از مردم خواست با طهارت و پاکی وارد این ماه مبارک شوند و ضمن تعیین سال خمسی خود، خمس و زکاتشان را بپردازند تا مالشان مخلوط به حق الناس نگردد.

نماینده ولی فقیه در فریدونشهر انتخاب رهبر معظم انقلاب را در شرایطی بیان کرد که دشمنان به رحلت امام(ره) امید بسته بودند و با انتخاب رهبر معظم انقلاب این امید تبدیل به یأس شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که برترین شفاعت، توبه از گناهان گذشته است، این شفاعت را حتی بالاتر از شفاعت معصومین دانست. امام جمعه فریدونشهر قناعت را بهترین گنج برشمرد و اظهار کرد: هر کس چشمش را به روی دارایی دیگران باز کند و میل به آنچه دیگران دارند پیدا کند، کلید دشواری و بدبختی را به قفل زندگی اش زده است.

خطیب جمعه فریدونشهر با اشاره به اهمیت زناشویی و روابط جنسی بین زن و شوهر تصریح کرد: اگر زنی خودش را برای نامحرمی خوشبو و آرایش کرده و زینت دهد خداوند متعال هیچ عبادتی را از او قبول نمی کند مگر آن که غسل زینت برای نامحرم را انجام دهد.

امام جمعه فریدونشهر با اظهار این که یکی از راه های ادامه انقلاب شرکت در نماز جمعه است از مسئولینی که در نماز جمعه حضور پیدا نمی کنند انتقاد و از عدم شرکت عموم مردم در نماز جمعه ابراز نارضایتی کرد.

انتهای پیام/

  1. محضرمبارک جناب آقای غفاری ،باتقدیم عرض سلام واحترام به شما وسایت ارزشمند پونه زار:
    گِله اول:باید عرض نمایم دلمان می سوزد ازانتسابهایی که فعلاًدردولت جمهوری اسلامی صورت گرفته است بالخصوص درشهرستان ما عده ای درمناسب دولتی قرارگرفته اند که دراعتقادات ضعیف هستند وماهیچ زمانی آنها رادرمجامع عمومی زیارتشان نمی کنیم .درمورد انقلابی بودنشان هم جه عرض کنم لازم به توضیح نیست ،شما درشورای اداری سیل هجوم آنها راخودتان مشاهده می کنیدحرفشان رهبری است ولی درعمل خود مطلعید…….
    گِله دوم:عدم حضورفعال روحانیون وطلاب حوزه درمراسمات عمومی مارانگران کرده ،کسانی که باید الگوی جامعه باشند چطور ازجماعات وثواب گریزانند وخوب خودتان درنمازدیروز مثال زدیددعاهای کمیل وندبه ونمازهای جماعت چرا اینطورو…… خدامی داند حیفم می آید اینطور باشد.وحرفهای دیگر….که دلمان پراست.

  2. عاشق وطن گفت:

    پونه زار دوست داریم

Go to TOP