چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر مطرح کرد؛

انتقاد از عملی نشدن پروژه انتقال آب به مزارع خسارت دیده از تونل چشمه لنگان

امام جمعه فریدونشهر نسبت به عملی نکردن پروژه انتقال آب به مزارع خسارت دیده از تونل چشمه لنگان با وجود کلنگ زنی معاون عمرانی استاندار به شدت انتقاد کرد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، امام جمعه فریدونشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به کلنگ زنی یک سال و نیم پیش برای پروژه انتنقال آب از سد چشمه لنگان به مزارع خسارت دیده از تونل چشمه لنگان با حضور و عدم اجرایی کردن این پروژه از مسئولین خواست به مردم دروغ نگویند و اگر توانایی انجام پروژه ای را ندارند با وعده های بی اساس مدیون مردم نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین اباصلت غفاری با اشاره به سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به غیراسلامی شدن بخش هایی از این دانشگاه انتقاد کرد و ضمن عرض خداقوت به دانشگاهیان، از ایشان خواست علم را در جهت اهداف عالی انسانی به خدمت بگیرند و دانشگاه ها را به سمت مسیر حقیقی بشریت یعنی اسلام سوق دهند.

وی همچنین نسبت به برخی تصمیمات غیرواقع بینانه مسئولین انتقاد کرد و گفت: نباید در حالی که شهرستان ما به تاسیس واحدهای مرغداری به منظور اشتغال زایی و درآمدزایی نیاز دارد، جلو تاسیس این واحدهای تولیدی را در شهرستان بگیرند و یا به بهانه حفظ عرصه های منابع طبیعی اجازه کشت در زمین های موات را ندهند.

خطیب جمعه فریدونشهر، این شهرستان را منطقه ای برخوردار از مواهب الهی دانست که در عین حال محروم مانده است و از مسئولین خواست توجه بیشتری به این شهرستان داشته باشند.

امام جمعه فریدونشهر با بیان این که صرف قرائت قرآن کریم، ارزش خاص خودش را دارد گفت: در ایام ماه مبارک رمضان در نزدیک به 150 خانه تنها در شهر فریدونشهر مجلس قرائت قرآن برپا می شود که این امر امتیاز بزرگی برای فریدونشهر به حساب می آید.

حجت الاسلام و المسلمین غفاری ضمن تاکید بر این که روزه جزء ارکان دین است اظهار کرد: اگر ستون یک خانه ای را از آن بگیرند خانه فرو می ریزد.

وی قرائت قرآن، استغفار و توبه، کمک به نیازمندان و پرداخت خمس را از اعمال بافضیلت ماه مبارک رمضان برشمرد و تصریح کرد: در گذشته مردم برای پرداخت خمس مجبور بودند مسیر مدینه و نجف را طی کنند ولی امروزه به برکت وجود مراجع تقلید و به سبب اعطای مجوز دریافت خمس به نماینده هایشان مردم در هر نقطه ای به راحتی می توانند خمس خود را پرداخت کنند.

امام جمعه فریدونشهر از مردم خواست توجه ویژه ای به مسجد و جماعات داشته باشند و حدیث امام صادق(ع) را بیان کرد که فرمودند: هیچ قدمی به سوی نماز جمعه برداشته نمی شود مگر این که خداوند متعال آتش جهنم را بر صاحب این قدم حرام می کند.

 

  1. کجاست اقای ترکی بیاد جواب مردم رو بده

  2. باسلام واحترام وآرزوی قبولی طاعات همه مسلمین وهمشهریان عزیزوامام جمعه محبوب:
    سالهاست مردم محروم منطقه ما بااین مشکلات وکلنک زنی ها درفصل بهارهرسال مواجه بوده وهست اماافسوس ازخدمات مسئولین ،مناطق مختلف شهرستان راحتماً دیده ودرجریانید.ازروستاهای منطقه ومحرومیت های اولیه آنها آدم خجالت می کشد.واقعاًچه باید کرد هر مسلمانی درارتباط بااین محرومیت هاشرمنده می شود.چراباید شهرستان فریدونشهر3500 خانوارتحت پوشش کمیته امداد داشته باشد هلال احمروبهزیستی دیگربه جای خود.بازهم افسوس .حاج آقاازمسئولین بلند مرتبه شهرستان ونماینده دولت درشهرستان کدامشان درنمازجمعه بودند که فرمایش شما رافقط بشنوند تابرسد به عمل .پناه برخدا.

  3. اگه به جای پول به مردم تحت پوشش کمیته امداد شرایط کشت یک هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان فراهم شود آنها خود را بیمه کردند

  4. حاج آقا غفاری درکنار شهر (مرکز شهرستان آخرین قنات راشهرداری وشورای شهر را نابود میکنند هیچ کس جوابگو نیست به فریاد مردم برسید

  5. ناشناس گفت:

    اقای اسفنانی همه کاراشا انجام داده بود این دیگه به همت نماینده جدیدتون داره

Go to TOP