چاپ خبــر
مسابقات فوتبال ساحلی جام بین قاره‌ای

پرافتخارترین تیم جهان برابر ایران زانو زد/ تداوم غول کشی شاگردان اوکتاویو

دومین دیدار تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برابر برزیل تیم قدرتمند جهان برگزار شد که این دیدار با نتیجه ۴ بر ۴ به پایان رسید و در نهایت در ضربات پنالتی این بازیکنان ایران بودند که با نتیجه ۷ بر ۵ قدرتمندترین تیم جهان را شکست دادند.

به گزارش پونه زار به نقل از ایمنا، برای ایران پیمان حسینی در دقیقه ۲، فرید بلوک باشی در دقیقه ۱۱ و ۱۸، مهدی حسنی در دقیقه ۳۳ گلزنی کردند. در سه دقیقه وقت اضافه نیز توپی وارد دروازه ها نشد و کار به ضربات پنالتی کشید.
پس از کسب نتیجه مساوی ۴ بر ۴ در وقت قانونی و سه دقیقه وقت اضافه، اولین پنالتی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را علی نادری ملی پوش اصفهانی به ثمر رساند. دومین پنالتی زن ایران مهدی حسنی بود که توپ را وارد دروازه برزیل کرد. دومین پنالتی برزیل توسط پیمان حسینی دروازه بان ایران مهار شد و سومین پنالتی را محمد احمد زاده وارد دروازه تیم قدرتمند برزیل کرد تا این ایران باشد که با جنگندگی پیروزی را از آن خود کند. در نهایت تیم قدرتمند برزیل برابر ایران زانو زد و بازی را با نتیجه ۷ بر ۵ واگذار کرد.
ساحلی بازان ایران در حالی این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشتند که حسن عبدالهی علیرغم مصدومیت و شکستی از ناحیه سر در کنار دیگر ملی پوشان تلاش کردند تا پیروز میدان باشند. ضمن اینکه درخشش پیمان حسینی در این دیدار باعث شد تا تیم ملی یک گام دیگر به پیروزی و موفقیت نزدیک شود.
مسلم مسیگر در دقیقه ۴، مهدی حسنی در دقیقه ۲۳ از داور مسابقه کارت زرد گرفتند و مهدی کیانی از این بازی اخراج شد.
گفتنی است، مارکو اوکتاویو-سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی به دلیل اخراج در بازی مقابل روسیه، دیدار امروز مقابل برزیل را از روی سکوها نظاره کرد.
برزیل در دو دوره گذشته این مسابقات عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرده بود. این تیم عنوان پرافتخارترین تیم دنیا را با ۴ بار قهرمانی در جام جهانی به یدک می‌کشد.
سومین دیدار تیم ملی ایران برابر ایتالیا فردا بعدازظهر ۳۰ آبانماه رأس ساعت ۱۶:۱۵ برگزار می‌شود.
ایران با این برد ۴ امتیازی شد و به صدر جدول راه یافت. ایتالیا و روسیه نیز بدون امتیاز هستند.
/11

Go to TOP