چاپ خبــر
دبیر همایش خبر داد؛

همایش ملی گیاهان دارویی فریدونشهر به تعویق افتاد

رئیس دانشگاه پیام نور فریدونشهر از برگزاری همایش ملی گیاهان دارویی در فریدونشهر در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، ظهراب اداوی، رئیس دانشگاه پیام نور فریدونشهر و دبیر اولین همایش ملی گیاهان دارویی در فریدونشهر، در گفتگو با پونه زار از تصمیم کمیته علمی این همایش برای تعویق هشت ماهه اولین همایش ملی نقش گیاهان دارویی در اقتصاد مقاومتی در فریدونشهر سخن گفت و اظهار کرد: این همایش که قرار بود شهریورماه سال جاری برگزار شود به اردیبهشت ماه سال آینده موکول شد.

اداوی علت این تصمیم را صدور دیرهنگام مجوز همایش و عدم فرصت کافی برای ارائه و بررسی مقالات طی زمان باقیمانده بیان کرد و افزود: در این مدت همایش های بسیاری از پیش در کشور برنامه ریزی شده بود و به این علت، کمیته علمی این احتمال را داد که همایش ملی گیاهان دارویی فریدونشهر با استقبال حداکثری مواجه نشود و چون عزم ما برگزاری همایشی کامل با استقبال حداکثری بود، زمان برگزاری همایش را به هفتم و هشتم اردیبهشت ماه سال 1396 تغییر دادیم.

رئیس دانشگاه پیام نور فریدونشهر با اشاره به این که ثبت نام همایش و ارائه مقالات از 25 خردادماه سال جاری آغاز شده است، آخرین مهلت برای این منظور را 30 بهمن ماه سال جاری بیان کرد و گفت: نتایج داوری 7 اسفندماه اعلام می گردد.

adavi002

وی اظهار کرد متقاضیان برای شرکت در همایش می توانند به سایتhttp://conf.isfpnu.ac.ir/MedicinalPlant/default.aspx مراجعه نمایند.

مجوز اولین همایش ملی نقش گیاهان دارویی در اقتصاد مقاومتی (The First National Conference Role of Medicinal Plant in The Economy of Resistance) بعد از دو سال پیگیری دانشگاه پیام نور فریدونشهر اخذ شد. این همایش در سطح کلان به منظور حمایت از تولید ملی، پیشبرد مرزهای دانش و فراهم نمودن فضایی مناسب برای گردهمایی محققان، کارشناسان و دانشجویان جهت ارائه آخرین دستاوردهای علمی و تبادل نظر و در سطح منطقه، به جهت مستعد بودن، بررسی نقش گیاهان دارویی در تحقق اقتصاد مقاومتی هدف گذاری شده است.

برای اطلاع از جزئیات این همایش اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

  1. صبح صادق گفت:

    صرفا ً جهت اطلاع چناب آقای اداوی دبیر محترم اولین همایش گیاهان داروی عرض کنم که بهانه به تعویق افتادن همایش خیلی * و اصلا قابل باور نیست شما بهتر قبل از مصاحبه جدید مصاحبه قبیلیتون را مرور کنید که در تاریخ 14خرداد اعلام کرده اید که بعد ار دو سال تلاش موفق شده اید مجوز همایش را بگیرید حالا چطور ادعا می کنید که مجوز دیر هنگام صادر شده است ضمنا حدود شش ماه زمان کمی برگزاری همایش نیست در ثانی ای کاش کمی از تلاشهای انجام گرفته جهت اخذ مجوز را به خوانندگان ارائه می دادید که آنها نیز متوجه سختی کار تان می شدند . ثالثاً از همین الان خدمتتان عرض کنم که در تاریخ هفتم و هشتم اردیبهشت هم نمی توانید همایش را برگزار کنید چون هم مشکل مالی دارید و هنوز هم هزینه های همایش فریدونشهر و توسعه را پرداخت نکرده اید و هم اینکه در اردیبهشت 96 انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در حال برگزای است و در آن زمان مطمئناً مسئولین با درایت و باهوش امنیتی و سیاسی شهرستان نه تنها با برگزاری چنین همایش بلکه با برگزاری جشن عروسی مردم ( البته اگه بتوانند) نیز مخالفت خواهند کرد که خدای نکرده افرادی از این مراسمها بهره برداری سیاسی نکنند . لطفا در مصاحبه های بعدی بیشتر دقت نموده و با مطالعه مصاحبه های قبلیتان به تقویم نیز نگاهی بندازید .

    • استاد گفت:

      دوست گرامی. همایش در سطح ملی ….دانشگاه پیام نور…فریدونشهر……می باشد و زمان لازم برای جلب پژوهشگران و دریافت مقالات کاملا متفاوت از زمان لازم برای همایش هایی است که در تهران یا….رخ می دهد. 6 ماه زمان کمی است. تلاش برای شناساندن قطب علمی شهرستان و بدنبال آن شهرستان در سطح کشور جهت دستیابی به جایگاه عالی نه متوسط دانشگاه در سطح کشور، نیازمند برگزاری همایش های بیشتر و بیشتر می باشد. لطفا وضعیت دانشگاه فریدونشهر را نگاهی بیندازید و تمام بودجه ای که صرف ساخت و نگهداری آن تا کنون شده. پیشنهاد میکنم شما دوست گرامی هم برای بهبود وضعیت علمی این هسته علمی از هیچ تلاشی دریغ نفرمایید و سپاسگزار تلاشهای آقای دکتر اداوی و کادر علمی دانشگاه باشید.

Go to TOP