چاپ خبــر

یادواره شهدای شهرستان فریدونشهر اول مهر برگزار می‌شود

یادواره شهدای شهرستان فریدونشهر اول مهرماه در دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر برگزار می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، دومین جلسه هماهنگی ستاد یادواره شهدای فریدونشهر امروز در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد و برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری یادواره شهدای شهرستان صورت گرفت. این یادواره، پنجشنبه اول مهرماه ساعت 9:30 صبح در دانشگاه پیام نور فریدونشهر برگزار می شود.

yadvarejalase001

فرماندار فریدونشهر در این جلسه با بیان این که شان شهدا بالاتر از هرگونه جناح بندی و حزب بازی است، از دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدا خواست تنها با اخلاص برای شهدا قدم بردارند. ناصر اسدی مقام شهدا را به خاطر جان فشانی ایشان برای انقلاب و نظام خواند و افزود: انسان با مطالعه وصیت نامه های شهدا متعجب می شود که آنان چگونه به این اخلاص و مرتبه عقلی رسیده اند.

شهرستان فریدونشهر 130 شهید از قومیت های مختلف گرج، لر، ترک، فارس و ارمنی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

  1. بنه کمری گفت:

    مردم روستاهای بنه کمر وشیخ فاضل به پاس احترام 5شهیددرسال 93یادواره شهدا برگزار کردند و وامسال یادمان شهدارادرقبرستان روستا ساختند وتصاویر آنها در معابر روستا نصب کردند

  2. دنیا، بازار است و مردم در آن معامله گر
    فروشنده، مردم اند و خریدار خداوند
    متاعِ معامله، مال و جان است و بهای معامله بهشت
    اگر به خدا بفروشند، سراسر سود
    إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَی مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْو لَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ یُقَتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ وَعْداً عَلَیْهِ حَقّاً فِی التَّوْرَیةِ وَالْإِنجِیلِ وَالقُرْءَانِ وَمَنْ أَوْفَی بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُواْ بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُم بِهِ وَذَ لِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ
    همانا خداوند از مؤمنان، جانها و اموالشان را به بهای بهشت خریده است. آنان در راه خدا می جنگند تا بکشند یا کشته شوند. (وفای به این) وعده ی حقّ که در تورات و انجیل و قرآن آمده بر عهده خداست و چه کسی از خدا به عهدش وفادارتر است؟ پس مژده باد شما را بر این معامله ای که به وسیله ی آن (با خدا) بیعت کردید و این همان رستگاری بزرگ است.

    * خداوند، تنها از مؤمن خریدار است، نه منافق و کافر. (من المؤمنین)
    *اگر هدف از جهاد، خدا باشد، کشته شدن یا نشدن، تفاوتی نمی کند. (یقاتلون فی سبیل اللَّه فیَقتلون و یُقتلون )
    * در معامله با خدا، سود یقینی و قطعی است. (وعداً علیه حقّاً)
    * ارزش جهاد، مجاهدان و شهیدان، مخصوص اسلام نیست، در تورات و انجیل هم مطرح است. و اگر امروزه در آن کتاب ها نیست، نشان تحریف آنهاست. (فی التورات والأنجیل)
    *گرچه ما بر خدا حقی نداریم، امّا خداوند برای ما بر عهده ی خودش حقوقی قرار داده است. (وعداً علیه حقّاً
    * بهترین بشارت، تبدیل فانی به باقی و دنیا به آخرت است و غیر آن خسارت و حسرت است.باید از مؤمنانِ مجاهد تقدیر وتشکّر شود (فاستبشروا)
    *بالاترین رستگاری تنها در سایه ی معامله با خداست. (ذلک هو الفوزالعظیم)

  3. باسلام
    اقدام وانجام وظیفه جالبی است .شاید ما هم به نورویاد شهدامنور بشویم وازخواب غفلتی که مارافراگرفته بیدارشویم ومسئولین بی مسئولیت هم احساس مسئولیت نمایند که وارث خون شهدا وبه نام اسلام دارند حکومت می کنند.

  4. استدعا میشود یادی از شهدا ی همشهری که خارج از شهرستان و در شهرهای تهران. اصفهان.نجف اباد و… را در این یادواره از یاد نبرید.

Go to TOP