چاپ خبــر
همه در محفل شهدا دعوتند؛

یادواره شهدای فریدونشهر فردا برگزار می‌شود

یادواره شهدای شهرستان فریدونشهر از ساعت 9 صبح فردا در دانشگاه پیام نور برگزار می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، از ساعت 9 صبح فردا پنجشنبه، مراسم یادواره شهدای شهرستان فریدونشهر در دانشگاه پیام نور توسط ستاد یادواره شهدای فریدونشهر برگزار می شود. این مراسم با سخنرانی سردار قریشی فرمانده پدافند هوایی شهید یزدانی اصفهان و با نوای حاج محسن افشاری از مداحان اهل بیت(ع) همراه خواهد بود و با اقامه نماز ظهر و صرف نهار به پایان خواهد رسید.

photo_2016-09-21_16-20-43

شهرستان فریدونشهر 120 شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/

  1. سلام خدا برشهیدان راه حق

  2. سلام گفت:

    سلام اسم امید است و بنده این اسم را انتخاب کرده ام که بگویم امید حرف اول پیشرفت و سعادت است
    بچه های یادواره دمتون گرم…خداقوت…ما که توفیق نداریم کنارتون باشیم اما خوشا به حال شما
    سخنران: سردار… خب سوال؟ سردار کیست؟ رشته اش چیست؟ چرا ایشان دعوت شده اند؟ سخنرانی ایشان چه اثری خواهد گذاشت؟ چه دردی از جامعه دوا خواهد کرد؟ آیا حضور ایشان برکات مستمری خواهد داشت و یا فقط به یکم مهر1395 محدود است؟
    مکان: دانشگاه پیام نور…خب سوال؟ دانشگاه پیام نور چرا؟ چه ارتباطی با شهدا دارد؟ چه هدفی از انتخاب مکان بوده؟
    یادواره شهدا…خب سوال؟ یادواره چه تاثیری دارد؟ مگر نه این است که یادواره همان تذکر و یادآوری است؟ خب آیا این یادآوری سالی یک بار باید صورت گیرد؟ آیا راهی هست که هرهفته شهدا را یاد کنیم؟ آیا یادکردن شهدا به صورت هفتگی هزینه زیادی دارد؟ و یا با همت بچه ها این کار شدنی است؟
    …پنجشنبه از راه رسیده…آیا پنجشنبه ها گلستان شهدا میرویم؟ آیا امکان دارد همه پنجشنبه ها به نحوی یادواره شهدا داشته باشیم؟
    بله با کمی تفکر و تامل و نرم کردن دل ها میفهمیم پنجشنبه ها شهدا غریب ترین مردمان شهر میشوند! وقتی پا به مزار اموات و شهدا میگذاریم مشاهده میکنیم همه برای امواتشان گریه و زاری و دلتنگی میکنند و به سر و سینه میزنند اما چه غریب اند شهدای شهر ما که باید سالی یک بار آن هم به صورت رسمی و اداری و حتی نه در کنار شهدا بلکه کیلومترها دورتر برایشان یادواره بگیریم!!
    چه غریب اند شهدای شهر ما که حتی کسی نیست مزارشان را رنگ و بویی دهد…گلابی بریزد…جاروب بزند…و یا حتی نیستند 5 نفر جوان های پر مدعی بنشینند کنار شهدا و روضه و توسل بخوانند…
    چرا؟!…چرا شهر ما باید اینطور باشد؟!…چرا همیشه باید در همه چیز عقب بمانیم؟!
    بچه های یادواره دست بوس همه شما…شما کار میکنید و در عمل نشان میدهید و من حرف میزنم و انتقاد میکنم…ولی خدا را شاهد میگیرم این مختصر فقط از دلسوزی بود
    جناب جدیدی عزیز…لطفا این نکات را برسانید به بچه ها تا اگر پاسخی هست بشنوم و اگر اقدامی هست یاعلی بگوییم…
    یاعلی مدد…خاک پای بچه های یادواره

Go to TOP