چاپ خبــر
در آستانه روز غرور ملی؛

راهپیمایی فردا در فریدونشهر ساعت 10:30 از گلستان شهدا

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فریدونشهر ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، حضور مردم در این راهپیمایی را درهم شکننده اقتدار ابرقدرت های پوشالی غرب و شرق خواند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فریدونشهر در گفتگو با پونه زار مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن را تشریح کرد.

سجاد لچینانی گفت: راهپیمایی 22 بهمن در شهر فریدونشهر فردا رأس ساعت 10:30 صبح از گلستان شهدا آغاز و بعد از عبور از خیابان دکتر شریعتی، در مسجد جامع و محل برگزاری نماز جمعه خاتمه می یابد. وی افزود سخنران راهپیمایی فردای فریدونشهر محمود ابراهيمي، مدير كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداری اصفهان، است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فریدونشهر ادامه داد: راهپیمایی در شهر برف انبار رأس ساعت 9 صبح از میدان انقلاب آغاز می شود و بعد از عبور از خیابان شهید عباسقلی یبلویی، در گلستان شهدای این شهر خاتمه می یابد. لچینانی سخنران این راهپیمایی را حجت الاسلام اباصلت غفاری، امام جمعه فریدونشهر، بیان کرد.

وی اضافه کرد: راهپیمایی 22 بهمن فردا همزمان در برخی از روستاهای شهرستان از جمله نهضت آباد، چغیورت، خویگان، بزمه و غیره برگزار خواهد شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فریدونشهر از همه اقشار مختلف مردم برای حضور در این راهپیمایی دعوت به عمل آورد و راهپیمایی 22 بهمن را نمایش قدرت و توان ملت و نظام بیان کرد.

لچینانی با اشاره به این که چشم امید همه مستضعفان جهان به سوی انقلاب اسلامی است، حضور مردم در این راهپیمایی را درهم شکننده اقتدار ابرقدرت های پوشالی غرب و شرق خواند.

انتهای پیام/

  1. … وَذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللهِ … و(به موسی گفتیم) ایّام اللّه را به آنها (به قوم خود )متذکرشو .
    هر روز که یکی از فرمانهای خدا در آن چنان بدرخشد که بقیه امور را تحت الشعاع خودقرار دهد از ایام اللّه است.

Go to TOP