چاپ خبــر
از بین بیش از 200 ورزشکار زن؛

تیم‌های برتر مسابقات ورزشی جام فجر بانوان فریدونشهر معرفی شدند

مسابقات ورزشی بانوان جام دهه فجر در رشته های والیبال، دارت، دال پلان و طناب کشی در شهرستان فریدونشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، به مناسبت دهه فجر مسابقات والیبال، دارت، دال پلان و طناب کشی بانوان به همت هیئت والیبال و هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان فریدونشهر برگزار شد.

مسابقات والیبال بانوان به صورت آزاد و با حضور 100 والیبالیست زن در قالب 9 تیم برگزار شد که تیم باران به مربیگری سهیلا ملیانیان، تیم آزاد به مربیگری مریم محمدی و تیم سپهر به مربیگری مریم توازهی به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در رشته دارت 60 ورزشکار به صورت انفرادی به رقابت با یکدیگر پرداختند که مهرنوش میکلانی، ایران گوگونانی و ملک اسفنانی موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند. دال پلان و طناب کشی هم دو رشته دیگر مسابقات ورزشی بانوان به مناسبت دهه فجر بودند که آنها هم با استقبال خوب ورزشکاران برگزار شدند.

رقابت های ورزشی بانوان در دهه فجر ظرفیت و علاقه بانوان به این قبیل رقابت ها به ویژه رشته های زیرمجموعه هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی را اثبات کرد.

banovanSportFR002

طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستان از 54 نفر از نفرات برتر این مسابقات و همچنین از 15 نونهال دختر که در این رقابت ها حضور پیدا کرده بودند تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

  1. sopo گفت:

    خيلي هم عاااالي

Go to TOP