چاپ خبــر
امام جمعه موقت فریدونشهر:

سران فتنه برای بازگشت به دامن ملت، به جای شعار منافقانه از مردم عذرخواهی کنند

حجت الاسلام عالمی گفت: کسانی که در فتنه 88 گوش به فرمان دشمن بودند اگر می خواهند به دامن ملت برگردند نمی توانند با طرح شعارهای منافقانه ای همچون «آشتی ملی» این کار را کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، امام جمعه موقت فریدونشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان این که ملت یکپارچگی خود را در 22 بهمن نشان دادند، طرح «آشتی ملی» را شعاری منافقانه خواند و گفت: چگونه کسانی که هشت ماه در فتنه 88 کشور را به مخاطره انداختند و به ساز آمریکا رقصیدند و اکنون هم با بیان مسائلی همچون رفع حصر سران فتنه، آب به آسیاب دشمن می ریزند صحبت از آشتی ملی می کنند؟

حجت الاسلام احمدرضا عالمی اظهار کرد: فتنه گران در سال 88 بر خلاف خواسته مردم و رهبری، مرزبندی خود را با آمریکا، رژیم صهیونیستی، منافقین، گروهک های تروریستی و غیره مشخص نکردند و عده ای را تحریک کردند تا جوان بسیجی را برهنه در آتش انداخته و بسوزانند و به اموال مردم خسارت بزنند لذا اگر می خواهند به دامن ملت برگردند نمی توانند با طرح شعارهای منافق گونه ای همچون «آشتی ملی» این کار را کنند.

وی افزود: همین که نظام به حصر سران فتنه رضایت داد باید خداوند را شکر کنند و باید بابت ظلم بزرگی که در حق ملت، نظام و شهدا کردند رسما از مردم و رهبری عذرخواهی کنند.

امام جمعه موقت فریدونشهر تاکید کرد: ملت با هم یکپارچه هستند و شعار آشتی ملی از سوی فتنه گران چیزی جز مظلوم نمایی و دروغ نیست چرا که همین الان هم سران فتنه با بیان مسائلی موجبات تضعیف نظام و خوشحالی دشمن و شیطان بزرگ را فراهم می کنند.

حجت الاسلام عالمی با اشاره به سالروز صدور حکم ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی(ره)، آن را تیری دانست که از سوی امام شلیک شد که همچنان هم در حال حرکت است و هر چند تاکنون منجر به مرگ فیزیکی سلمان رشدی نشده است اما شرایطی را برای او به وجود آورده که عملا نه تنها بود و نبودش در دنیا یکسان شده بلکه بنابر اعتراف خود سلمان رشدی و اطرافیانش زندگی جهنمی برای او فراهم شده است.

انتهای پیام/

  1. حالا در انتخابات ریاست جمهوری همه چیز مشخص میشه که مردم با کیا قهرن .

  2. مرتضی گفت:

    همین که مردم با صندوق رای دوستن یعنی با اونایی که میگفتن تو صندوق رای تقلب میشه قهرن.
    اقوام بدوی سبز که در قرن 21 مثل قوم مغول با لشکر کشی دنبال زور گویی بودن.

Go to TOP