چاپ خبــر
در حضور اسکی بازان برتر سراسر کشور؛

تیم اسکی نوجوانان استان اصفهان قهرمان کشور شد+نتایج

تیم اسکی نوجوانان استان اصفهان در مسابقات اسکی قهرمانی کشور که در پیست اسکی فریدونشهر برگزار شد، به مقام اول دست پیدا کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی کشور که از روز گذشته در پیست اسکی فریدونشهر آغاز شد امروز با رقابت نونهالان و نوجوانان در رشته مارپیچ کوچک پیگیری شد.

در رقابت های انفرادی مارپیچ کوچک در رده نونهالان رهام صبا از استان تهران، سیداکبر صید از استان البرز و علیرضا ملک نصب از استان فارس و در رده نوجوانان حامد عطایی از استان اصفهان، علی کلهر از استان البرز و حسام کلهر از استان البرز به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم شدند.

در رقابت های تیمی هم در مجموع رشته های مارپیچ کوچک و بزرگ در رده نونهالان استان تهران با 312 امتیاز، استان البرز با 201 امتیاز و استان فارس با 172 امتیاز و در رده نوجوانان استان اصفهان با 270 امتیاز، استان البرز با 200 امتیاز و استان تهران با 190 امتیاز به مقام های اول تا سوم دست پیدا کردند.

تیم استان اصفهان در رده نوجوانان در دو روز اول این مسابقات با درخشندگی حامد عطایی، ورزشکار فریدونشهری این تیم، و مربی گری فرشید عطایی موفق به کسب مقام قهرمانی شد اما در رده نونهالان مقامی کسب نکرد.

این مسابقات با حضور 100 ورزشکار برتر این رشته از 12 استان کشور برگزار می شود و در دو روز آینده شاهد رقابت در رده سنی جوانان 1 و جوانان 2 خواهد بود.

فریدونشهر در 180 کیلومتری غرب استان اصفهان است و پیست اسکی فریدونشهر یکی از 20 پیست اسکی کشور و به لحاظ داشتن شیب زیاد و شرایط فنی خاص، یکی از جذابترین پیست های اسکی برای ورزشکاران اسکی باز است.

انتهای پیام/

  1. قهرمانی جوانان فریدونشهری برهمگان مبارک باد.

Go to TOP