چاپ خبــر

درب‌های مطهر حرمین عسکریین جهت بازدید عموم مردم در سپاه مستقر شده‌اند

کاروان حمل درب های مطهر حرمین عسکریین بعد از ظهر امروز وارد فریدونشهر می شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، درب های مطهر حرمین شریفین عسکریین که با تلاش هنرمندان ایرانی در شهر قم، آماده نصب شده است، بعد از ظهر امروز در مسیر حمل به مقصد شهر سامرا در عراق، در فریدونشهر توقف خواهد کرد. این کاروان حامل چهار درب از بارگاه مطهر امام هادی(ع) و امام عسکری(ع) است.

کاروان حامل درب های مطهر بارگاه امامین عسکریین هم اکنون در شهر عسکران است و در سایر شهرهای مسیر توقف خواهند داشت.

زمان دقیق رسیدن این درب ها به فریدونشهر متعاقبا از طریق سایت در ذیل همین خبر و همچنین در کانال تلگرامی پونه زار اعلام خواهد شد.

12:00 کاروان حمل درب های مطهر حرمین شریفین عسکریین تا لحظاتی دیگر وارد شهر داران خواهند شد. حضور این کاروان در فریدونشهر حدود ساعت 14 تخمین زده شده ولی زمان دقیقتر متعاقبا اعلام می شود.

13:00 ساعت ورود کاروان حامل درب های مطهر حرمین عسکریین به فریدونشهر حدود 14:30 امروز اعلام شد. این کاروان توقف کوتاهی در میدان استقلال خواهد داشت.

15:30 در حالی که اعلام شده بود کاروان ساعت 14:30 وارد فریدونشهر می شود به علت استقبال مردم در شهرها و روستاهای مسیر، درب های حرمین شریفین عسکریین هنوز به فریدونشهر نرسیده اند. طی تماس های گرفته شده مشخص شد این کاروان بعد از ساعت 16:00 وارد فریدونشهر خواهد شد.

17:00 درب های مطهر حرمین شریفین با استقبال گرم مردم فریدونشهر وارد شهر شد.

19:00 درب های حرم مطهر امام هادی(ع) و امام حسن عسکری(ع) تا ساعت 22 در سپاه ناحیه فریدونشهر مستقر شده و عموم مردم می توانند برای بازدید و زیارت به آن جا مراجعه کنند.

20:00 کاروان حامل درب های مطهر حرمین عسگریین فردا عازم شهرهای خوانسار و گلپایگان می شوند.

انتهای پیام/

Go to TOP