چاپ خبــر

دستگیری عامل شهادت شهید فریدونشهری

سارق مسلحی که پنج ماه پیش با ضرب گلوله استوار یکم مهدی محمدی را به شهادت رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از دستگيری عامل شهادت مأمور انتظامی استان اصفهان با 12 فقره سرقت مسلحانه در استان های فارس و اصفهان خبر داد.

این سارق مسلح پنج ماه پیش در پی یک سرقت مسلحانه در شهر اصفهان، استوار یکم مهدی محمدی از مأموران گشت کلانتری 17 اصفهان را به ضرب شلیک گلوله به شهادت رسانده بود.

شهید امنیت استوار یکم مهدی محمدی متولد روستای دهسور شهرستان فریدونشهر در ساعت ۸:۳۲ هفدهم بهمن سال 95 در خیابان پروین اصفهان در حادثه سرقت مسلحانه از بانک مسکن شعبه ملاصدرای خیابان پروین به خیل شهدا پیوست و دو روز بعد بر دستان هزاران نفر از مردم قدرشناس این شهرستان تشییع و در زادگاه خود به خاک سپرده شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار گودرزی در این رابطه گفت: با تلاش های شبانه روزی و رصد كامل اطلاعاتی، سرنخی از حضور فرد سارق در يكي از خيابان های شهر شيراز به دست آمده و متهم به هويت «س- الف» در یکی از مخفیگاه های خود و پس از مراقبت های محسوس و نامحسوس طي يك عمليات غافلگيرانه دستگير شد.

پلیس پیش از این وعده دستگیری این سارق مسلح را در آینده ای نزدیک داده بود.

انتهای پیام/

 

  1. رحیمی گفت:

    سلام علیکم

    خدا رحمت کنه این شهید عزیز را

    به خدا به دلم برات شده بود خون بیگناه این شهید عزیز، این شیاد قاتل را به دام خواهد انداخت. از ماموران نیروی انتظامی کمال تشکر را دارم.
    انشاالله این سارق قاتل را هرچه زودتر به اشد مجازات به سزای اعمالش برسانند.

    یاعلی

  2. جدیدی گفت:

    باسلام
    ازتلاش وپیگیری نیروهای خدوم نظامی وانتظامی وپاسداران زحمتکش نهایت سپاس راداریم وامنیت خودرامدیون این عزیزان می دانیم انشاءالله موفق باشند وخدمات خود رابرای پیشبرد کشور واسلام باجدیت تمام ادامه دهند وبه یاوه گویان بی ایمان توجهی ننمایند .قطعاًخداباتلاش گران راه خدا همراه ویاوراست.

  3. با سلام و خدا قوت به نیروهای انقلابی وولایی نیروی انتظامی از تک تک عزیزان کمال تشکر را دارم که با دستگیری این قاتل شیاد مرحمی شدند بر قلب داغ دار خانواده این شهید بزرگوار و برایشان از درگاه خداوند منان موفقیت روز افزون را خواستارم

  4. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت نیروی انتظامی عزیز شما زحمتتونا کشیدید . ولی قوه قضاییه تو صدور حکم این جانی های حرام زاده اصلا عجله نمیکنه.ولی اگه قاضی یه نگاهی به عکس این عزیز که با بچه ی مظلومش انداخته .یه سری هم بره روستا وپدر و مادر این شهید رو ببینه که با چه بدبختی این شهید رو بزرگ کردن .که البته همه ی روستاییها همین طور بچه بزرگ میکنن.یکم زودتر حکمشاصادر میکرد(خدا رحمت کنه اقای خلخالی و خسته نباشید به تمام کسایی که خالصانه وفوری مشکلات مردم رو تو دستگاه قضا حل میکنن

  5. سلام
    مهدی جان ازت ممنونم که خود را سپر مردم کردی.اقای محمدی پسرخاله پدر من هستن

Go to TOP