چاپ خبــر
استاد حوزه علمیه:

حضور شهدا در بین مردم انسان‌ساز و موجب بیداری دل‌های غفلت زده است

حجت الاسلام والمسلمین گشول کاروان حامل پیکرهای مطهر شهدا را تاریخچه فداکاری ها، جانبازی ها و مجاهدت هایی دانست که در راه دین به وقوع پیوسته است و گفت: ابدان مطهر شهدا با سکوت خود بالاترین فریادها و رساترین پیام ها را به گوش ما می رساند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، حجت الاسلام والمسلمین مجید گشول، استاد حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) فریدونشهر، در گفتگو با پونه زار در آستانه ورود پیکر مطهر 20 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به فریدونشهر، حضور این پیکرهای مطهر در بین مردم را شورآفرین و انسان ساز بیان کرد.

وی کاروان حامل این پیکرهای مطهر را تاریخچه فداکاری ها، جانبازی ها و مجاهدت هایی دانست که در راه دین به وقوع پیوسته است و گفت: ابدان مطهر شهدا با سکوت خود بالاترین فریادها و رساترین پیام ها را به گوش ما می رساند.

این استاد حوزه علمیه پیکر مطهر شهدا را یادآور اخلاص، ایثار، حق طلبی و نماد صدق و حقیقت خواند و اظهار کرد: هر یک از این پیکرها می تواند ملتی را از خواب غفلت بیدار کند.

حجت الاسلام والمسلمین گشول تصریح کرد: ارواح شهیدان در بارگاه قدس الهی، شادمان و سرمست از شراب طهور لقاءالله است اما بدن های مطهرشان لحظاتی در جمع ما قرار می گیرد تا راه را گم نکرده و مرغ روحمان را از تعلق به دنیا و لذت های پوچ و گذرای آن آزاد کرده و از اسارت چرب و شیرین دنیای دون رها سازیم.

وی افزود: شهیدانِ راه حق از بزرگترین سرمایه خود که هستی و جان شیرین است گذشتند تا ما از مایه گذاشتن برای دین خدا بخل نورزیم و انفاق و ایثار را فراموش نکنیم و این شهیدان به ما آموختند که در راه دفاع از ولایت و امامت همه وجود خود را به میدان مبارزه آورده و از هجوم دشمنان هیچ ترس و بیمی به خود راه ندهیم و نه به لبخند مکارانه دشمن اعتماد کنیم و نه از تهدید او بترسیم.

استاد حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) فریدونشهر با اشاره به این که هرشهید، غریق نجاتی است تا ما غفلت زدگان غرق تاریکی را بیدار کرده و از چاه هوس ها به گستره عالم نور به در آورد، شهدا را پرچم عزت و شرف این ملت دانست تا کسی به بهانه دور کردن سایه جنگ، عزت و شرف این ملت را به چوب حراج نگذارد.

حجت الاسلام والمسلمین گشول شهید را نماد ایثار و فداکاری خواند تا کسی عذر و بهانه ای برای خودخواهی و دنیاپرستی نداشته، راه را گم نکرده و از صراط ولایت بیرون نرود.

انتهای پیام/

  1. jan گفت:

    سلام معلمان خرید خدمات آموزشی یکساله حقوق نگرفتن

Go to TOP