چاپ خبــر

سیستم نوبت دهی اینترنتی در شوراهای حل اختلاف اصفهان راه اندازی شد

رییس شوراهای حل اختلاف استان اصفهان از راه اندازی سیستم نوبت دهی اینترنتی در شوراهای حل اختلاف استان اصفهان خبر داد و گفت: این سیستم برای نوبت گیری مراجعه به احکام و ملاقات با رئیس شوراهای حل اختلاف استان ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار به نقل از ایرنا، روابط عمومی شوراهای حل اختلاف استان اصفهان روز سه شنبه به نقل از «سیدمهدی رستگاری»، هدف از راه اندازی این سیستم را تکریم ارباب رجوع و خدمات رسانی بهینه به مراجعان، کاهش بار ترافیکی، جلوگیری از ازدحام جمعیت و اتلاف وقت ارباب رجوعان به شوراهای حل اختلاف عنوان کرد.

وی اظهار کرد: مراجعه کنندگان می‌توانند از طریق پرتال جامع نوبت دهی دادگستری کل استان اصفهان و یا از طریق سایت http://nobatdades.ir محل مورد نظر خود را انتخاب و پس از دریافت کد رهگیری در روز تعیین‌ شده به محل مورد نظر خود در شوراهای حل اختلاف مراجعه کنند.

رستگاری افزود: از این پس روزانه به حدود یکهزار و 750 نفر از طریق سیستم نوبت دهی اینترنتی برای مراجعه به اجرای احکام شوراهای حل اختلاف اصفهان نوبت داده می شود.

وی یادآور شد: پیش از این باتوجه به بار ترافیکی بالا، بسیاری از ارباب رجوعان مجبور بودند برای دریافت نوبت از صبح زود به شوراهای حل اختلاف مراجعه کنند و در این روند افراد مراجعه کننده زمان زیادی را از دست می دادند.

وی ادامه داد: با راه اندازی این سامانه از ازدحام جمعیت در شوراهای حل اختلاف کاسته و از اتلاف وقت ارباب رجوعان جلوگیری می شود.
معاون قضایی رییس کل دادگستری استان اصفهان افزود: این روش نوبت‌دهی برای اولین بار در شوراهای حل اختلاف اصفهان با همت و تلاش مدیر آمار و انفورماتیک شوراهای حل اختلاف استان اصفهان و بصورت آزمایشی اجرا شده و امید است که شاهد بهبود روند کار و رضایتمندی ارباب رجوعان در شوراهای حل اختلاف باشیم.

هدف از تأسیس و راه اندازی شوراهای حل اختلاف کاهش حجم پرونده ها به محاکم قضایی و رفع اختلاف ها بر مبنای صلح و سازش است.

در استان اصفهان 310 شعبه شورای حل اختلاف فعال است.

انتهای پیام/

Go to TOP