چاپ خبــر

آغاز به کار پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرها، روستاها و عشایری فریدونشهر با برگزاری مراسم تحلیف

منتخبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری فریدونشهر از امروز با برگزاری مراسم تحلیف، کار خود را آغاز کردند. احمدرضا اصلانی به عنوان رئیس شورای شهر فریدونشهر انتخاب شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، مراسم تحلیف منتخبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری فریدونشهر امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

*تحلیف شوراهای روستایی و عشایری

ابتدا صبح امروز در جلسه ای که در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور امام جمعه و بخشدار مرکزی فریدونشهر برگزار شد شوراهای اسلامی روستاها و تیره های عشایری گرد هم آمدند و سوگند یاد کردند تا در حفظ امانت، انجام هر چه بهتر وظایف و خدمت به مردم کوشا باشند. انتخابات رؤسای شوراهای روستایی و تیره های عشایری از دیگر برنامه های جلسه تحلیف بود.

محمدتقی سلمانی فرد، بخشدار مرکزی فریدونشهر، در این جلسه با اشاره به اهمیت شوراها به تشریح وظایف آن ها پرداخت و از آن ها خواست وظایف محوله خویش را در چارچوب قانون و با رعایت حقوق مردم انجام دهند و تمام توان خود را در خدمت رسانی بی منت به مردم به کار بگیرند.

*تحلیف شوراهای شهری/ احمدرضا اصلانی رئیس شورای شهر فریدونشهر شد

اما پیش از ظهر امروز در جلسه دیگری در اتاق جلسات فرمانداری و به ریاست فرماندار فریدونشهر، مراسم تحلیف شوراهای اسلامی شهرهای فریدونشهر و برف انبار برگزار شد.

شورای این دو شهر شهرستان نیز در ابتدای مراسم تحلیف سوگندنامه خود را قرائت کردند و سپس با برگزاری انتخابات طبق قانون شوراهای اسلامی رئیس، نایب رئیس، خزانه دار و منشی هر یک از شوراها را مشخص کردند که احمدرضا اصلانی و سیف اله عظیمانی به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس شورای شهر فریدونشهر و بهنام رضایی و محمدرضا یبلویی به عنوان رئیس و نایب رئیس شورای شهر برف انبار تعیین شدند.

فرماندار فریدونشهر در این جلسه از منتخبان پنجمین دوره شوراها خواست قانون مداری، امانت داری و نظم و انظباط مالی را سرلوحه کار خود قرار دهند و اختلاف سلیقه ها را در جهت پیشرفت شهر به کار ببندند. ناصر اسدی با بیان این که شوراها باید برنامه محور عمل کنند، کسب درآمد و تأمین اعتبار از منابع مالی پایدار را یکی از مهمترین اولویت های شوراها عنوان و با اشاره به این که مهمترین مشکل شهرستان در حال حاضر بیکاری است، راه حل رفع این مشکل را در جذب سرمایه گذار بیان کرد.

رسما از امروز کار پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرها و روستا و تیره های عشایری با برگزاری مراسم تحلیف آغاز شد. طبق قانون شوراهای شهری بلافاصله بعد از مراسم تحلیف باید نسبت به ابقای شهردار و یا انتخاب شهردار جدید اقدام کنند.

انتهای پیام/ احسان جدیدی

Go to TOP