چاپ خبــر
در دهه فجر؛

کاروان سلامت هلال احمر در روستاهای فریدونشهر/ تصاویر

در ایام الله دهه فجر کاروان سلامت جمعیت هلال احمر پس از نیاز سنجی، به منظور بهبود وضعیت بهداشت، سلامت و رفاه مردم به منطقه پیشکوه فریدونشهر اعزام شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، رئیس جمعیت هلال احمر فریدونشهر در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت: در ایام الله دهه فجر کاروان سلامت جمعیت هلال احمر با همکاری بخشداری مرکزی، شبکه بهداشت و درمان، بهزیستی و اداره محیط زیست شهرستان به روستاهای منطقه اسلام آباد اعزام شد. برنامه های این کاروان به مناسبت بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی و پس از نیاز سنجی و مشورت با کارشناسان بخش سلامت، اجرا شد.

سیدحمیدرضا موسوی هدف این کاروان را کمک به بهبود وضعیت بهداشت، سلامت و رفاه مردم عزیز  آن ناحیه و نیز آگاه سازی و آموزش اصول بهداشتی مورد نیاز عنوان نمود.

وی خدمات تخصصی این کاروان را ویزیت رایگان بیماران و سالمندان به همراه توزیع رایگان دارو، سنجش بینایی کودکان زیر 5 سال، ارائه آموزش در زمینه بهداشت دهان و دندان به همراه ارائه بسته های بهداشتی، برگزاری دوره های فشرده مهارت های زندگی و پیشگیری از اعتیاد، برگزاری کارگاه نقاشی ویژه کودکان (با موضوع آمادگی در برابر حوادث) و اهدا جوایز به تمام شرکت کنندگان عنوان نمود.

موسوی با تقدیر و تشکر از تمامی دستگاهای اجرایی مشارکت کننده، استمرار این خدمات را یکی از راه های موثر در بهبود وضعیت زندگی ساکنین آن مناطق دانست .

 

انتهای پیام/ پونه زار

Go to TOP