چاپ خبــر
حادثه رانندگی؛

تصادفات آخر هفته در فریدونشهر چهار کشته بر جای گذاشت

در اثر سه حادثه تصادف در روزهای اخیر در فریدونشهر چهار نفر کشته و شش نفر مصدوم شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، رئیس شبکه بهداشت و درمان فریدونشهر در گفتگو با پونه زار از وقوع سه حادثه تصادف در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در فریدونشهر خبر داد که منجر به فوت چهار نفر و مصدومیت شش نفر شدند.

دکتر علیرضا زمان پور گفت: در روز چهارشنبه واژگونی خودروی پراید در جاده فریدونشهر-چغیورت یک کشته برجای گذاشت و سه سرنشین دیگر این خودرو مصدوم شدند که پس از تماس با اورژانس، به بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) این شهرستان منتقل شدند.

وی اظهار کرد: همچنین در روز پنجشنبه حادثه رانندگی منجر به فوت دیگری در این شهرستان به وقوع پیوست و یک دستگاه خودرو مزدای دوکابین با چهار سرنشین در گردنه کلوسه واژگون شد که در اثر این حادثه دو نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان فریدونشهر از وقوع حادثه تصادف منجر به فوت دیگری در روز جمعه خبر داد و تصریح کرد: در روز جمعه نیز در اثر واژگونی یک خودروی خاور در روستای میدانک، راننده این خودرو جان خود را از دست داد و دیگر سرنشین خاور دچار مصدومیت شد.

عدم رعایت سرعت مطمئنه در پیچ و خم‌های استاندارد و غیراستاندارد جاده‌های روستایی این شهرستان، مهمترین عامل تصادفات در سال‌های اخیر در فریدونشهر بوده است.

فریدونشهر در روزهای آخر هر هفته به لحاظ موقعیت آب و هوایی و اقلیمی این شهرستان و بهره مند بودن از طبیعتی جذاب، میزبان خیل عظیمی از گردشگران است که بعضا به علت عدم رعایت احتیاط در جاده‌های پرپیچ و خم و ناآشنای روستایی این شهرستان، دچار حوادث دردناک این چنینی می‌شوند.

انتهای پیام/

  1. دربی خبری مسئولین ارجمند شهرستان به علت نابسامانی راه های شهرستان و گردشگرانی که نه به راه ها آشنایی دارند ونه به اصول گردشگری جای تاسف برای مردم مظلوم شهرستان باقی است.

  2. مقدسی گفت:

    سلام، من ار مسئولین بیمارستان شنیدم که راننده خاور به دنبال پیاده شدن و حرکت خاور در تلاش برای متوقف کردن آن کنار مدرسه ای در سیبک بین ماشین و درخت گیر افتاده بوده است نه واژگونی در میدانک؛ البته بپرسید از کلانتری

  3. مقدسی گفت:

    حادثه خاور مربوط به روز شنبه و در سیبک بوده بدون واژگونی و مجروح شدن فرد دوم

Go to TOP