چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

عدم تبعیت از رهبری، عامل مشکلات کشور/ تجلیل از سخنان انقلابی رئیس جمهور در سازمان ملل

حجت الاسلام غفاری با بیان این که عدم تبعیت از رهبری عامل بسیاری از مشکلات کشور است، گفت: اگر مردم و مسئولان دین را محور زندگی خود قرار می‌دادند، بسیاری از مشکلات کنونی جامعه وجود نداشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار؛ امام جمعه فریدونشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم گفت: اگر مردم و مسئولان دین را محور زندگی خود قرار می‌دادند، بسیاری از مشکلات کنونی جامعه وجود نداشت.

حجت الاسلام اباصلت غفاری اظهار کرد: بیان واقعه عاشورا صرفا یک مرور تاریخ نیست بلکه بیان ارزش‌های ناب و فراموش شده اسلامی است و حامل پیام‌هایی است که شاید جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری به آن‌ها نیاز دارد.

وی با اشاره به این که عده‌ای سعی می‌کنند تقصیرات و مشکلات کشور را بر گردن رهبری بیاندازند، تصریح کرد: مردم دیدند که رهبری پیش از برجام نسبت به این معاهده اظهار بدبینی کرده و مخالفت خود را نشان دادند اما دولت و مجلس مصمم به تصویب آن شدند و امروز بعد از این همه مذاکره و امتیاز دادن به غرب هیچ نتیجه‌ای عاید کشور و ملت نشده بلکه وضع اقتصادی کشور بسیار بدتر از سال‌های گذشته شده است.

خطیب جمعه فریدونشهر با اشاره به برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل، استهزاء سخنان رئیس جمهور آمریکا توسط سایر کشورها را نشانه ضعیف شدن قدرت پوشالی این کشور دانست و از شجاعت و موضع گیری‌های رئیس جمهور کشورمان در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک تشکر کرد.

امام جمعه فریدونشهر با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: پاسداران و بسیجیان تاکنون در خط انقلاب گام برداشته و حافظ انقلاب بوده‌اند.

سخنران این هفته نماز جمعه فریدونشهر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدونشهر بود که به مناسبت هفته دفاع مقدس به ایراد سخنرانی پرداخت.

سرهنگ دوم پاسدار سید عباس میرکریمی با برشمردن تعدادی از دستاوردهای دفاع مقدس گفت: ما در جنگ با مشارکت آحاد مردم ثابت کردیم می‌توانیم با تکیه بر توان داخلی، پیروزی را به دست بیاوریم و امروز هم به شرط حضور مردم خواهیم توانست بسیاری از مشکلات کشور را مهار کنیم.

وی صدور انقلاب، تربیت جوانان انقلابی، بروز توانمندی‌ها و استعدادها، نخبه پروری، اقتدار، عزت و اعتماد به نفس، برجسته کردن دینداری و پر رنگ کردن روحیه انقلابی و رشد علمی و هنری کشور را از جمله دستاوردهای جنگ دانست و تصریح کرد: مسئولان باید برای حل مشکلات کشور با روحیه جهادی و انقلابی وارد عمل شوند و مردم باید همچون دفاع مقدس با مشارکت خود، پیروزی در جنگ اقتصادی را هم از آن خود کنند.

انتهای پیام/

Go to TOP