چاپ خبــر
از کم‌آب‌ترین منطقه استان به پربارش‌ترین؛

امام جمعه جوان فریدونشهر امروز معارفه خواهد شد

با تودیع حجت الاسلام غفاری از سمت امام جمعه فریدونشهر، حجت الاسلام شامحمدی امروز برای این سمت معرفی خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، مراسم تودیع و معارفه امام جمعه فریدونشهر بعدازظهر امروز برگزار خواهد شد و حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی با استقبال مردم و مسئولان شهرستان، رسماً سنگر امام جمعه این شهر را از حجت الاسلام اباصلت غفاری تحویل خواهد گرفت.

حجت الاسلام شامحمدی در بدو ورود به فریدونشهر ساعت 14:30 به گلزار شهدای فریدونشهر رفته و بعد از تجدید پیمان با شهدا در جلسه شورای اداری فریدونشهر در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد شرکت خواهد کرد و به طور رسمی با قرائت حکم توسط حجت الاسلام محمدرضا صالحیان، دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان، به عنوان امام جمعه فریدونشهر معرفی خواهد شد.

وی سپس در ساعت 17 در مزار شهدای گمنام و آرامگاه امامزاده تاجعلی فریدونشهر حاضر شده و با همراهی مردم راهی مسجد جامع می‌شود تا اولین نماز جماعت خود در فریدونشهر را اقامه کند.

امام جمعه جدید و جوان فریدونشهر اهل شهرستان چادگان بوده و پیش از مسئولیت امام جمعه شهر ورزنه واقع در منطقه شرق اصفهان را برعهده داشت و علاوه بر موضع‌گیری‌های انقلابی در تریبون نماز جمعه، منشأ خدمات بسیاری در دفاع از حقوق مردم آن منطقه به ویژه در مسئله حق آبه کشاورزان شد.

حجت الاسلام شامحمدی اکنون بنابر صلاحدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، با واگذاری سنگر امام جمعه در کم‌آب‌ترین منطقه استان، از این پس نماز عبادی-سیاسی جمعه را در پربارش‌ترین منطقه استان اصفهان اقامه خواهد کرد.

در مراسم امروز همچنین از زحمات 46 ماهه حجت الاسلام اباصلت غفاری در این سمت تجلیل به عمل خواهد آمد. حجت الاسلام غفاری در مدت حدود چهار سال به عنوان امام جمعه فریدونشهر موضع گیری‌های شجاعانه‌ای در رابطه با مسائل سیاسی کشور در تریبون نماز جمعه داشت و در عین حال به خاطر کمتر پرداختن به مسائل شهرستان مورد انتقاد بود.

وی مسئولیت امام جمعه در هیچ شهری را نپذیرفته و پس از فریدونشهر به شهر قم عزیمت خواهد کرد.

انتهای پیام/

Go to TOP