چاپ خبــر
جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا:

شرایط خروج از کشور دانشجویان برای مراسم اربعین اعلام شد

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا گفت: تنها دانشجویانی که در سامانه سقا ثبت نام کنند از تخفیف برخوردار می شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار به نقل از صاحب نیوز، سردار ابراهیم کریمی با تاکید بر اینکه وثیقه لازم برای خروج دانشجویان در ایام اربعین سه میلیون تومان است اظهار کرد: این تخفیف تنها با ثبت نام در سامانه سقا مشمول آنها می شود بنابراین دانشجویان علاقمند به حضور در راهپیمایی اربعین باید در این سامانه ثبت نام کرده و با سپردن وثیقه معین شده مجوز خروج از کشور را دریافت کنند.

وی در خصوص مشمولان غایب علاقمند به حضور در راهپیمایی اربعین افزود: این افراد به هیچ عنوان اجازه خروج از کشور را نخواهند داشت البته تنها مشمولان غایبی که بیش از ۸ سال غیبت دارند می توانند با پرداخت حداقل ۵۰ درصد مبلغ جریمه و سپردن وثیقه یا پرداخت کل مبلغ جریمه مجوز خروج از کشور را دریافت کنند.

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا همچنین در خصوص سربازان در حال خدمت عنوان کرد: سربازان می توانند با اخذ نظر حفاظت اطلاعات یگان خدمتی و کسب مرخصی و سپردن وثیقه مورد نظر نزد بانک عاملی که معرفی می شود نسبت به اخذ مجوز خروج از کشور اقدام کنند.

سردار کریمی در خصوص مشمولانی که از طریق کمیسیون پزشکی جهت معافیت اقدام نموده اند اضافه کرد: این افراد به شرط عدم غیبت با سپردن وثیقه از کشور خارج می شوند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که مشکلات خاص داشته باشند می توانند از طریق سامانه ۰۹۴۶۸۰ یا مراجعه به مراکز سازمان نظام وظیفه مشاوره های لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام/

Go to TOP