چاپ خبــر

امام جمعه گلپایگان : فتنه گران به نظام اسلامی خیانت کردند

امام جمعه گلپایگان گفت:انقلاب اسلامی برگرفته از عاشوراست خروش خودجوش مردم را خط بطلانی بر تمام برنامه های استکبار و دست نشانده های آنها کشید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری شهرستانفریدونشهر به نقل از گلپانا ؛ امام جمعه شهرستان در نماز جمعه این هفته با اشاره به وقایع رخداده در سال ۸۸ اظهار داشت : سران فتنه با القای این دروغ که در انتخابات تقلب شده است تلاش کردند تا فضای جامعه را ملتهب سازند.

جت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیلی به نقش  صهیونیست‌ها و استکبار جهانی در جریان فتنه ۸۸ اشاره کرد و افزود:آنها در تلاش بودند تا به زعم خودشان ریشه انقلاب اسلامی را براندازند.

وی با بیان این موضوع که انقلاب اسلامی برگرفته از عاشوراست خروش خودجوش مردم را خط بطلانی بر تمام برنامه های استکبار و دست نشانده های آنها دانست و تصریح کرد: نمایان کردن اتحاد و انسجام ملی  از دستاوردهای ارزشمند یوم الله نهم دیماه است.

وی به خیانت فتنه گران به نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد:مردم باید آگاه باشند دشمن در کمین نشسته است و در حال نقشه و توطئه برای نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه شهرستان در ادامه به حضور هیئت پارلمانی اروپا در تهران و دیدار این هیات با یکی از مقامات بلند پایه کشورمان اشاره و اظهار داشت:رفتار این هیات با مسئول کشورمان بی ادبانه و خارج از عرف دیپلماسی بود.

وی به هوشیاری مردم در رصد رفتار مسئولان کشور اشاره و افزود:مردم مسئولانی که راه را برای هیئت پارلمانی اروپا باز گذاشتند تا آنان با فتنه گران مذاکره کنند و طرح دوستی بریزد را به هیچ‌وجه نمی‌بخشند.

حجت الاسلام اسماعیلی این بی‌احترامی را بی‌احترامی به رهبر، دولت و مجلس و مردم ایران دانست و افزود: واقعه نهم دی را مردم رقم زدند نه مسئولان بی‌دردی که در این وقایع سکوت کردند و هیچ موضع گیری نداشتند.

Go to TOP