چاپ خبــر
مهر کریمانه؛

توزیع 250 بسته نوشت‌افزار و لباس فرم در نقاط محروم فریدونشهر توسط خیّران آبشار عاطفه‌ها

خیریه آبشار عاطفه‌های فریدونشهر اقدام به تهیه و توزیع 150 بسته لوازم‌التحریر و 100 دست لباس فرم مدرسه بین دانش آموزان نقاط محروم این شهرستان کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، خیریه آبشار عاطفه‌های فریدونشهر با کمک خیّران اقدام به تهیه و توزیع 150 بسته لوازم‌التحریر و 100 دست لباس فرم مدرسه بین دانش آموزان نقاط محروم این شهرستان کرد.

مسئول این خیریه در گفتگو با پونه زار با بیان این که خیریه آبشار عاطفه‌ها با همکاری اداره آموزش و پرورش فریدونشهر در این طرح واسطه کمک حدود 17 میلیون تومانی بین خیران و نیازمندان شد، اظهار کرد: این کمک‌ها در روستاهای کولاب، چالچرانه، تنگستان، بهرام آباد، عنایشت، بُندر، خُرّم دره، مصیر، کلوسه، زمستانه، حومه و پشندگان واقع در دهستان پشتکوه موگویی توزیع شد که ارزش هر بسته لوازم التحریر حدود 50 هزار تومان و ارزش هر دست لباس فرم حدود 100 هزار تومان بود.

مهری موحدی گفت: خیریه آبشار عاطفه ها از سال 1395 در فریدونشهر تأسیس و با هدف رفع محرومیت و ایجاد اشتغال در منطقه تا حدّ توان، فعالیت خود را آغاز کرد. وی افزود: تهیه جهیزیه برای افراد بی بضاعت، تأمین کمک هزینه تحصیل و درمان افراد کم درآمد، توزیع اقلام خوراکی بین نیازمندان در مناسبت‌های مختلف از جمله فعالیت‌های شاخص این خیریه است.

مسئول خیریه آبشار عاطفه‌های فریدونشهر تصریح کرد: این خیریه در کنار کمک‌های خیرخواهانه خود، به مقوله اشتغال‌زایی و احداث تعاونی‌هایی تولیدی ورود پیدا کرده و در سالی که توسط رهبر انقلاب به نام رونق تولید نامگذاری شده است با راه اندازی کارگاه‌های خیاطی و دوخت سرویس‌های آشپزخانه و تولید پاکت‌های فانتزی زمینه اشتغال چندین نفر را فراهم کرده است.

شرایط بد اقتصادی حاکم در جامعه و احتمال بازماندن نقاط فقیرنشین کشور از تحصیل به دلیل بالا بودن هزینه‌های تهیه لوازم التحریر و مدرسه، توجه بیشتر مسئولان و خیّران به این موضوع را می‌طلبید که با راه اندازی پویش #مهر_کریمانه، ادارات، دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد وارد گود شده و هر یک به بضاعت خود تلش کردند باری را در این راه از دوش مردم نیازمند بردارند.

انتهای پیام/

 

 

Go to TOP