چاپ خبــر

ارتباط وام های خود اشتغالی و آمار غیر واقعی اشتغال از زبان اسفنانی

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت خدمت به محرومان گفت: باید شرایطی فراهم بشود تا افرادی که نیازمند کمک هستند به خود کفایی برسند.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از ایسنا، محمدعلی اسفنانی در کمیته امداد شهرستان فریدن با بیان اینکه اگر دولت تصمیم دارد ایجاد خود اشتغالی کند باید رقم‌ وام‌ها را متناسب با شغل‌ها در نظر بگیرد، اظهار کرد: متاسفانه وام‌های پرداختی برای خود اشتغالی به کار گرفته نمی‌شود و ایجاد مشکل می‌کند این موجب می‌شود رقم‌های واقعی اشتغال به دست نیاید.

اسفنانی با اشاره به نبود خیریه فعال در فریدن تصریح کرد: متاسفانه هیچ خیریه فعالی در شهرستان فریدن وجود ندارد، اما فریدنی‌های مقیم شهرهای بزرگ باید گرد هم بیایند و به رشد و توسعه فریدن کمک کنند.

وی افزود: همینطور لازم است خیرین به کمک مسئولان بیایند و دست کسانی که نیازمند کمک هستند را بگیرند.

هم‌چنین مدیر کمیته امداد شهرستان فریدن با اشاره به اینکه در خصوص خدمات بهداشت و درمان در بخش تغذیه کودکان زیر شش ماه بالغ بر 200 مورد کمک داشته‌ایم ، اظهار کرد: اگر چه جمعیت شهرستان زیر 20هزار نفر است اما امکان پوشش تمام کودکان را نداریم.

محمد سوادکوهی افزود: برای اولین بار مجتمع فرهنگی ولایت را با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان افتتاح کردیم که موفقیت‌های خوبی در زمینه فعالیت‌های قرآنی داشته و توانستیم رتبه دوم کشور را به دست بیاوریم.

سوادکوهی اشتغال و خودکفایی را یکی از رویکردهای مهم بر شمرد و خاطر نشان کرد: در زمینه اشتغال و خودکفایی یکی از شهرستان‌های برتر بوده‌ایم که در بحث تسهیلات خود اشتغالی 2200 نفر در نوبت وام هستند.

Go to TOP