چاپ خبــر

انتصاب رؤسای جدید دانشگاه پیام نور، فنی و حرفه‌ای و شرکت گاز فریدونشهر

در روزهای اخیر طی مراسم‌های تودیع و معارفه جداگانه‌ای محمدتقی قندهاری به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر، علی خسروی به عنوان سرپرست مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان و رسول مشاوری به عنوان سرپرست شرکت گاز فریدونشهر منصوب شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، طی روزهای اخیر در مراسماتی جداگانه شاهد چند تغییر مدیریتی در سطح شهرستان فریدونشهر بودیم و سرپرست جدید دانشگاه پیام نور، مرکز فنی و حرفه‌ای و شرکت گاز این شهرستان معرفی شدند.

طی مراسمی در دانشگاه پیام نور فریدونشهر با حضور ریاست دانشگاه پیام نور استان اصفهان، نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و چند تن از مسئولان شهرستانی با حکم ابراهیم تقی زاده ریاست دانشگاه پیام نور کشور، ظهراب اداوی از سمت ریاست دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر و سرپرست دانشگاه پیام نور واحد بوئین میاندشت تودیع و محمدتقی قندهاری علویجه‌ای به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر و دانشگاه پیام نور واحد بوئین میاندشت منصوب شدند.

اداوی از شش سال پیش ریاست این دانشگاه را برعهده داشت و از این پس به عنوان یکی از اعضای هیأت علمی این دانشگاه، مشغول به خدمت به جامعه علمی کشور و شهرستان فریدونشهر خواهد بود.

قندهاری متولد سال 1363 دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد را در رشته مدیریت صنعتی در دانشگاه تهران گذرانده و دارای مدرک دکترای مدیریت منابع انسانی و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور مرکز دولت آباد است.

در مراسمی دیگر این بار با حضور محمدرضا مصلحي، معاون اداري و پشتيباني اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، علی خسروی به عنوان سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان فریدونشهر منصوب شده و از اقدامات ارزشمند عزت اله رحیمی در طول هشت سال ریاست مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان فریدونشهر قدرداني به عمل آمد.

علی خسروی پیش از این مسئول آموزش مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان بوئین میاندشت بود که اکنون با حفظ سمت سازمانی به عنوان سرپرست مرکز فریدونشهر منصوب شده است.

مراسم تودیع و معارفه دیگری نیز طی روزهای اخیر در شهرستان فریدونشهر و این بار برای معرفی سرپرست جدید اداره گاز این شهرستان برگزار شد. با حضور ابوالقاسم عسکری، مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، در فرمانداری فریدونشهر، رسول مشاوری به عنوان سرپرست جدید شرکت گاز شهرستان فریدونشهر معرفی و از زحمات غلام عباس شاطری تقدیر به عمل آمد.

فرماندار فریدونشهر در این جلسه خواستار تسریع در روند گازرسانی به روستاهای منطقه پیشکوه خوشه اسلام آباد شد. محمدجواد صفا با اشاره به وضعیت ضعیف اقتصادی مردم شهرستان خصوصاَ در روستاها، خواستار تعامل بیشتر ادارات خدمات رسان با مردم و مرتفع نمودن مشکلات آنها شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان نیز در این جلسه به تشریح عملکرد شرکت گاز استان پرداخت و تصریح کرد: استان اصفهان با گازرسانی به ۱۱۴ شهر و بیش ۱۵۰۰ روستا و مکان مزرعه و همچنین توزیع سالانه ۱۶میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در حوزه تولید و صنعت رتبه اول کشوری را دارا است. وی با اعلام این که به منظور صرفه جویی در مصرف گاز تاکنون تعداد۵۸۰۰ واحد موتور خانه ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌ها در سطح استان بهینه سازی شده‌اند از رایگان بودن گاز بیش از ۷۰ هزار نفر از مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی سخن گفت.

از ابتدای شروع به کار دولت جدید تاکنون از بین حدود 30 پست مدیریتی شهرستان، 12 پست دچار تغییر و تحول مدیریتی شده‌اند.

انتهای پیام/

Go to TOP