چاپ خبــر

حامد اسماعیلیون؛ از دلبستگی به منافقین تا تلاش برای تحریم دارویی بیماران پروانه‌ای ایران/ نگاهی به پرونده فساد مالی و ارتباطات اسماعیلیون با سرویس های جاسوسی

حامد اسماعیلیون که این روزها توسط لابی صهیونیستی و امپراتوری رسانه‌ای تلاش می‌شود آن قدر بزرگ شود تاجای خالی لیدر اغتشاشات ایران را پر کند، دارای سابقه همکاری با منافقین جنایتکار بوده و پرونده خیلی درخشانی در فعالیت‌های اجتماعی-سیاسی خود ندارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، «حامد اسماعیلیون» نامی است که در اغتشاشات این روزها تلاش شده تا به وسیله امپراتوری رسانه‌ای به عنوان لیدر اغتشاشات معرفی شود. همان امپراتوری رسانه‌ای که در همین زمان کسب سه مدال طلای رشته وزنه برداری توسط بانوی محجبه ایرانی برای اولین بار را انعکاس نداده اما حضور بدون حجاب یک بانوی سنگنورد در مسابقات جهانی را که موفق به کسب مدالی نیز نشد، پررنگ می‌کند.

*آغاز فعالیت سیاسی از انجمن خانواده‌های پرواز 752 اوکراین

وی در سال 1389 به همراه خانواده خود به کانادا مهاجرت کرده و ساکن ریچموند هیل کانادا بوده و در حادثه سقوط هواپیمای 752 اوکراین همسر و فرزند خود را از دست داده است. این فعال سیاسی از آن پس با تشکیل انجمن پرواز متشکل از خانواده‌های قربانیان این حادثه، تلاش کرده اقداماتی را علیه جمهوری اسلامی ایران رقم بزند که چندین مرتبه درخواست تحریم ایران از مجامع بین المللی از جمله تلاش‌های او است.

علی علیزاده، تحلیلگر سیاسی و فعال رسانه‌ای خارج کشور، دلیل انتخاب اسماعیلیون برای لیدری اغتشاشات علیه جمهوری اسلامی را همچون قرار دادن فردی مانند زر امیرابراهیمی در مقابل جمهوری اسلامی را تمسک به یک سپر انسانی می‌داند و تصریح می‌کند: جنگ بین جمهوری اسلامی و دشمنان او وارد فاز جدید شده است، آن‌ها تلاش می‌کنند افرادی را در قابل جمهوری اسلامی عَلَم کنند که به خاطر گذشته پراز درد ایشان، دل مردم در موردشان به درد آمده و به آن‌ها بگروند در حالی که پشت آن‌ها، هیولاهای آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند با اهداف مشخص.

این گمان که حامد اسماعیلیون یک انسان مستقل آزاد پاک بوده که بدون هیچ گونه حمایتی از طرف آمریکا و اسرائیل تبدیل به فرد شناخته شده‌ای شده است، غلط است. شواهد نشان می‌دهد بلافاصله بعد از واقعه هواپیمای اوکراین، سرویس‌های اطلاعاتی غرب بر وی تمرکز کرده و او را هدایت کرده تا از وی ظرفیتی بسازند که بتواند در شرایط این چنینی ادعای اپوزیسیونی کند.

*وابسته اسرائیل، دلبسته منافقین

این حمایت البته نتوانست بطور مخفیانه باقی بماند و اخیراً یکی از کارکنان شرکت B`nai Brith Canada که یک لابی شناخته شده صهیونیستی است، در شبکه سعودی ایران اینترنشنال از حمایت این شرکت از حامد اسماعیلیون خبر داد. حمایت رژیم صهیونیستی از این فرد آن قدر آشکار است که حتی نشریه صهیونیستی جروزالم پست نیز به آن اشاره می‌کند.

اما این همه ماجرای حامد اسماعیلیون نیست. در ورای چهره‌ای که امروز از این لیدر اغتشاشات دیده می‌شود، بوی خون‌های به زمین ریخته شده بمب گذاری‌های دهه 60 ایران و جنایات منافقین در ترور شخصیت‌ها و مردم عادی به مشام می‌رسد. وی یکی از طرفداران و مرتبطین مجاهدین خلق است. همان‌هایی که با صدام ملعون هم دست شده بودند تا ایران را از پای درآورند. ایرانی‌های خائنی که علاوه بر جنایات کثیف اردوگاه خودشان، دستشان به ریختن خون صدها هم وطنشان آلوده است.

برنامه ریزی راهپیمایی‌های ضد جمهوری اسلامی در اروپا و آمریکا در محلی که نزدیک به راهپیمایی منافقین باشد به منظور وصل شدن مردم با منافقین، نگارشی کتابی در سال 1392 در مورد کمپ منافقین و قرار دادن تصویری از زنان این سازمان بر روی جلد کتاب و موارد دیگر همه و همه دلبستگی وی به منافقین را نشان می‌دهد.

مهمتر از همه این موارد ارتباط وی با کاوه شهروز یعنی مدیر برنامه و وکیل او است. فردی که آغاز کننده طومار الکترونیکی معروف حامد اسماعیلیون علیه ایران است که در آن از کشورهای G7 خواسته شده ضمن اخراج دیپلمات‌های ایرانی از کشورشان و تحریم ایران، بر ایران برای آزادی زندانیانی بندی که در حادثه چند روز پیش اوین دچار آتش سوزی شد فشار وارد آورند، زندانیانی که به خاطر جرایم کیفری در آن بند نگهداری می‌شدند و زندانیان سیاسی نبودند.

علی علیزاده در مورد کاوه شهروز افشا کرد که وی عضو لابی صهیونیستی است که تلاش زیادی برای حذف نام سازمان مجاهدین خلق از فهرست گروه‌های تروریستی کرد و متقابلا به دنبال تحریم‌های هر چه بیشتر ایران است. اشخاص موثر این لابی اروین کاتلر و تری گلوین هستند که اروین کاتلر، وزیر سابق دادگستری کانادا و لابی اصلی اسرائیل در این کشور است.

آری حامد اسماعیلیون، این مدعی نجات ایران از طرفداران سازمان تروریستی است که ماهیتش با جنایت علیه مردم کشورمان گره خورده است.

*پرونده کثیف

بهروز بوچانی سخنران اصلی اجتماع 50 هزار نفری برلین بود که توسط حامد اسماعیلیون برای این منظور انتخاب شده بود. وی یکی از تجزیه طلبان ایران است و آرزوی تجزیه ایران را چندین مرتبه در توئیت‌های خود به زبان آورده است.

امیرعباس فخرآور چهره شناخته شده‌ای در بین اپوزیسیون است که سابقه همکاری با جرج بوش در این راه را نیز در پرونده خود دارد. وی در مورد حامد اسماعیلیون در کلاب هاوس اذعان می‌کند «من جوانی‌ام را در گفتگو با لیدرهای براندازان هدر دادم و ذات تک تک این‌ها را طبق اطلاعاتی که از خودشان یا دوستانشان دارم کاملا می‌شناسم. همه‌شون را می‌شناسم ولی پرونده حامد اسماعیلیون خیلی کثیفه.»

حامد اسماعیلیون در بین خانواده‌های عضو انجمن پرواز جایگاه خوبی ندارد. مدیر برنامه او پس از راهپیمایی برلین که به واسطه مداخله و درخواست خانواده‌های انجمن پرواز با جمعیت 50 هزار نفری برگزار شد، این راهپیمایی را به انجمن دیگری مرتبط کرد و موجب اعتراض خانواده‌های پرواز شد. البته این دلیل ناراحتی این خانواده‌ها از حامد اسماعیلیون نیست.

از زمان تشکیل این انجمن تاکنون مبالغی از خانواده‌های قربانیان پرواز حادثه دیده 752 اوکراین دریافت شده است که مشخص نیست حامد اسماعیلیون با این پول‌ها چه کرده است و با وجود درخواست و اعتراض این خانواده‌ها، هیچ گونه شفافیتی در این رابطه انجام نداده است. اکنون این خانواده‌ها معتقدند اسماعیلیون یک قدرت طلب است و تلاش‌های این روزهای وی نه از سر دلسوزی بلکه تنها برای قدرت طلبی است.

با وجود همه تلاش دشمنان ایران اسلامی برای معرفی کردن حامد اسماعیلیون به عنوان یک لیدر اما وی نتوانسته مقبولیت کافی برای این مسأله پیدا کند که یک دلیل آن این است که کارنامه اجتماعی و سیاسی ارزنده‌ای ندارد. در حقیقت این تیرهای به سنگ خورده سرویس‌های اطلاعاتی غرب است که در نبود یک شخصیت قابل قبول و دارای حداقل ترین شرایط‌ها برای لیدری اغشاشات علیه جمهوری اسلامی در جبهه اپوزیسیون ایران، به دنبال ساختن فردی برای این منظور هستند.

انتهای پیام/

Go to TOP