چاپ خبــر

امام جمعه گلپایگان: برخی بد اخلاقی ها در دنیا به اسم مسلمانان انجام می شود

امام جمعه شهرستان گلپایگان گفت:عده ای در دنیا بداخلاقی هایی را به اسم مسلمانان انجام می دهند، این ها مسلمان نیستند و رنگ و لعاب مسلمانی رابه خود زده اند.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر-پونه زار به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان، اظهار کرد: مهمترین چیزی که باید از پیامبراسلام (ص) بیاموزیم اخلاق و رفتار خوب و پسندیده با هم نوعان خود است تا جامعه به سمت شادی و شادکامی پیش برود.

وی ادامه داد : اخلاق نیکو توسط پیغمبر اسلام در جامعه نهادینه شده است، اما برخی بداخلاقی هایی را به اسم مسلمانان در دنیا انجام می دهند. به نظر می رسد که اینها مسلمان نیستند و رنگ و لعاب مسلمانی را به خود زده اند برای اینکه تمام دنیا را به دین مبین اسلام بدبین کنند.

امام جمعه گلپایگان گفت: دنیا در حال پیشرفت است و روز به روز به تعداد مسلمان افزوده می شود و پس از واقعه ای که صهیونیست ها در 11 سپتامبر انجام دادند شاهد افزایش مسلمانان و حتی افزایش چاپ قرآن مجید نیز در سراسر دنیا بودیم.

اسماعیلی اضافه کرد: اسلام یک ذکر است و خداوند از ذکر حمایت می کند همانطور که از قرآنش حمایت می کند. باتمام ترفندهایی که صهیونیست ها از خودشان نشان می دهند سرانجام پیشرفت از آن مسلمانان است و این پرچم “لااله الا الله،محمدرسول الله(ص)”  که بر فراز قلل گیتی برافراشته خواهد شد.

وی با اشاره به سالگرد شهادت فدائیان اسلام خاطر نشان کرد: نواب صفوی، طهماسبی، واحدی و ذوالقدر در روزهای تاریک رژیم پهلوی خوش درخشیدند و با نورافشانی خود بود که جرقه های انقلاب اسلامی را زدند.

خطیب جمعه گلپایگان درخصوص ژنو 2 گفت: امریکا کدخدای دنیا نیست که برای کشوری که بیش از 30 سال روی پای خودش ایستاده و به شرق و غرب “نه” گفته است تکلیف مشخص کند. ژنو2 را سازمان ملل برگزار می کند و ربطی به آمریکا ندارد، لذا اگر سازمان ملل تشخیص دهد ایران در ژنو 2 شرکت خواهد کرد آن هم بدون هیچ  شرط و شروطی. گرچه تمام دوستداران صلح در منطقه حرفشان این است که ایران در ژنو 2 جهت رسیدن به یک نقطه مطلوب در بحث سوریه حضور یابد.

 اسماعیلی در رابطه با مرگ شارون ادامه داد: شارون فردی ستمگر بود و الان عده ای مشغول ریختن اشک تمساح برایش هستند. حال چطور شده است که یک تروریست معروف اینقدر از او تجلیل به عمل می آید؟ لذا امیدواریم تمام کسانی که از شارون که نفرین شده عالم است تعریف و تمجید می کنند با او محشور شوند.

وی به اولین سفر استانی رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: امیدواریم سفر رئیس جمهور به این استان خوب کشورمان پر برکت باشد و توصیه ما به رئیس جمهور و همچنین هیئت وزیران این است که واقعاً آن چیزی که شدنی است را در این سفرها قولش را به مردم بدهند.

امام جمعه شهرستان گفت:کثرت مصوبات مهم نیست، بلکه آنچه که مصوب می کنیم باید با دارایی های داخل جیبمان هم خوانی داشته باشد نکند که دولت قول هایی را در استان هایی که می رود بدهد و در اجرایی کردن آن بماند لذا معتقدیم مصوباتی که روسای جمهور در سفر های استانی دارند مطابق با واقعیت باشد.

وی با اشاره به سالگرد تاسیس شورای آموزش و پرورش گفت: اعضای شورای آموزش و پرورش قدم های مفید و مثبتی را برای ارتقای آموزش و پروزش برمیدارند البته هم خود ما و هم مردم به خوبی می دانیم که حدود دو سال است در تحریم ها بسیاری از سرانه های آموزش و پرورش تعلق نگرفت و اعتبارات و بودجه ها بسیار کم است و به خانواده ها هم فشار وارد شده اما با تحمل ملت خوب ایران از این مقطع گذر خواهیم کرد.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: مردم شهرستان از وضعیت شبکه های دیجیتال  گلایه مند هستند که با صحبت ها و پیگیری های که با مسئولان در استان انجام داده ایم قول صد در صد داده اند که به زودی مشکل شبکه دیجیتال گلپایگان را رفع کنند .

وی گفت: 200 میلیون تومان از اعتبارا ت شهرستانی برای رفع این مشکل کنار گذاشته شده است و دیگر نوبت مسئولان استانی است که به قول ها جامعه عمل بپوشانند.

Go to TOP