چاپ خبــر

شورای شهرستان گلپایگان خط تلفن ندارد!

رییس شورای شهرستان گلپایگان گفت: شورای شهرستان از نظر امکانات بسیار فقیر است چرا که بودجه دولتی برای این بخش در نظر گرفته نشده است.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر-پونه زار به نقل از ایسنا، علی فیروزی، دوشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان، تاسیس صندوق حمایت از توسعه کشاورزی را ضروری دانست و اظهار کرد: در طی جلساتی که در شورای شهرستان داشتیم از رییس جهاد کشاورزی شهرستان درخواست کردیم سهم حق آبه کشاورزان از سد را پیگیری نمایند تا حقی از کشاورزان شهرستان ضایع نشود.

وی ادامه داد: در راستای آموزش نانوایان جهت افزایش کیفیت نان باید قدم‌هایی برداشته شود که این موضوع را نیز با رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان در میان گذاشتیم و همچنین با توجه به نزدیکی ایام نوروز از وی خواستار توزیع ارزاق عمومی از جمله میوه با قیمت مناسب در سطح شهرستان نیز شدیم.

رییس شورای شهرستان گلپایگان در خصوص مشکلات شورای شهرستان گفت: شورای شهرستان از نظر امکانات بسیار فقیر است و علاوه بر اینکه مکان مستقلی ندارد یک خط تلفن نیز جهت تماس‌های مردم در اختیار ندارد که البته بیشتر شهرستان‌ها با این مشکل مواجه هستند چرا که بودجه دولتی برای این بخش در نظر گرفته نشده است.

دستگاه‌های بازیافت در حال خاک خوردن است

فیروزی با بیان اینکه به سیاست بازی علاقه‌ای ندارم، خاطر نشان کرد: از آدم های سیاسی گلایه مند هستم چرا باید برخی افراد یک شبه اصلاح طلب و یا اصولگرا شوند و حتی پاسخگوی تلفن‌های خود هم نباشند که تمام این موارد سبب زیان رساندن به شهرستان شده است.
وی در خصوص بازیافت شهرستان گلپایگان تصریح کرد: بازیافت گلپایگان متاسفانه هنوز جز مشکلات حل نشدنی است و با توجه به اینکه دستگاه‌های بازیافت 12 سال پیش خریداری شده هنوز در شهرداری گوگد در حال خاک خوردن است از مسؤلان شهرستانی و استانی می‌خواهیم که به این موضوع رسیدگی شود .

Go to TOP