چاپ خبــر

2 زن باردار الیگودرزی از محاصره برف نجات یافتند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: امدادگران این جمعیت طی یک عملیات هوایی توانستند، دو زن باردار را در روستا‌های محاصره شده در برف الیگودرز نجات دهند و به بیمارستان منتقل کنند.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر-پونه زار به نقل از فارس، حسین‌رضا مرادی گفت: شامگاه سه‌شنبه با اطلاع‌رسانی اهالی روستای پز شهرستان الیگودرز مبنی بر نزدیک شدن زمان وضع حمل دو زن باردار و با توجه به مسدود بودن محور‌های زمینی این روستا به علت بارش سنگین برف امدادگران هلال احمر این استان طی یک عملیات هوایی توسط بالگرد این دو زن باردار را نجات دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: به منظور رسیدگی هرچه بهتر، این دو زن باردار به مراکز درمانی شهرستان خرم‌آباد انتقال یافته و هم اکنون حال هر دو آن‌ها مساعد اعلام شده است.

این مسئول یاد‌آور شد: دقایقی پیش نیز اطلاعاتی در رابطه با یکی از اهالی روستای سوی به خاطر وضع حمل به این مرکز اعلام شده که این در حالی است که به دلیل تاریکی شب امکان استفاده از بالگرد تا امروز صبح امکان‌پذیر نیست.

مرادی یادآور شد: تمام سعی این نیرو‌ها برای اقدام فوری و نجات جان این زن باردار و فرزندش در نظر گرفته شده و امروز صبح اقدام فوری انجام می‌شود.

لازم به ذکر است، روستایی پز با شهرستان الیگودرز 160 کیلومتر فاصله دارد و هم‌اکنون بیش از یک متر ارتفاع برف گزارش شده است.

Go to TOP