چاپ خبــر

اظهار شگفتی گرجی ها از تولید لپ تاپ در ایران

رئیس اتاق بازرگانی استان آجرا گرجستان در بازدید از خط تولید رایانه ماتریس، توانمندی و سرمایه گذاری صورت گرفته در راه اندازی این خط تولید و همچنین وجود فناوری پیشرفته در ایران را ستود و اظهار شگفتی کرد.

به گزارش تیم رصد فضای مجازی پایگاه خبری فریدونشهر-پونه زار، تاماز شوادزه که در راس هیاتی بلند پایه از تجار و بازرگانان این کشور به تهران سفر کرده بود، پس از بازدید کارخانه تولید رایانه شرکت ماتریس در شهرک صنعتی پرند گفت: خلاقیت و توانمندی ایرانی ها در تولید رایانه به خصوص لپ تاپ و رایانه های ALL-in-One شگفتی ساز است.

وی ادامه داد: وجود این کارخانه عظیم و تولیدات پیشرفته نشان دهنده توسعه صنعتی و اقتصادی در ایران است و ما سرمایه گذاری صورت گرفته در این خصوص را مهم ارزیابی کرده و نگرش و همت مسوولان این شرکت را تحسین می کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان آجرا گرجستان در پایان خاطرنشان کرد: در همین راستا برای ارایه مشوق های حمایتی شامل زمین رایگان برای احداث کارخانه و معافیت های مالیاتی ملاقات ویژه ای با رئیس جمهوری و سایر مقامات ارشد گرجستان انجام خواهد شد تا زمینه سرمایه گذاری و فعالیت این شرکت ایرانی تسهیل شود.

Go to TOP