چاپ خبــر

قضایای غزه نشان داد باید قوی بشویم

فرمانده لشکر هشت زرهی نجف اشرف سپاه در یادواره شهدای برف‌انبار با اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: ما چاره‌ای جز این نداریم که قوی شویم و روی پای خود بایستیم وگرنه نمی‌توان امیدی به دفاع این سازمان‌های بین‌المللی از حقوق بشر و حق استقلال کشورها داشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، سردار مصطفی محمدی در یادواره شهدای شهر برف‌انبار، با تجلیل از حضور دشمن‌شکن ملت ایران پای صندوق‌های رأی و رقم زدن مشارکت 50 درصدی، این حضور و مشارکت را موجب قوی شدن ایران و ضامن امنیت کشور دانست.

فرمانده لشکر هشت زرهی نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که مشکل دشمنان ما نه با جمهوری اسلامی و نه با رهبری است بلکه با ایران قوی مشکل دارند، گفت: بارها توسط دشمنان ما به ویژه آمریکایی‌ها اعلام شده است پند ایران کوچک بهتر از یک ایران قوی است.

وی اظهار کرد: ایرانی با قدرت بازدارندگی، با توان دفاعی موشکی و مجهز به علم روز هسته‌ای مطلوب مستکبران و زورگویانی نظیر آمریکا و اسرائیل نیست.

سردار محمدی عنوان کرد: کشور ما در سایه رهبر فرزانه انقلاب امروز به این اقتدار رسیده است در حالی که در گذشته شاهانی داشته، که به راحتی خاک این سرزمین را واگذار می‌کردند و هر روز کشور را ضعیف‌تر از قبل می‌کردند.

وی به ماجرای اشتباه و خیانت بزرگ رضا شاه پهلوی پرداخت و تصریح کرد: زمانی که رضا شاه می‌خواست ارتفاعات آرارات را به ترکیه ببخشد که ریشه بسیاری از مشکلات امروز ما در شمال غرب کشور شد، برخی از دلسوزان کشور به وی تذکر دادند و اهمیت این ارتفاعات را متذکر شدند اما وی توجهی نکرد.

فرمانده لشکر هشت زرهی نجف اشرف سپاه با بیان این که کشوری که قدرت نداشته باشه و دستش در میدان پر نباشد، کسی به حرفش بهایی نمی‌دهد و نهایتاً می‌تواند مانند عربستان سعودی با پول پاشی نقش یک گاو شیرده را بازی کند.

سردار محمدی اظهار کرد: دشمنان ما از جنس همین کسانی هستند که هزاران نفر را در غزه به شهادت رسانده‌اند که تنها 21 هزار نفر از ایشان کودک هستند.

وی با بیان این که بعد از 10 ماه جنایت، خونریزی و قتل عام زن و بچه بیگناه و افراد غیرنظامی در غزه و رفح و سایر مناطق فلسطین چه کسی در جهان حرف از حقوق بشر زد و کدام سازمان بین المللی توانست جلو این کشتار بی‌رحمانه و وحشیانه را بگیرد؟ همان کسانی که وقتی یک قاچاقچی و یک تروریست در کشور ما اعدام می‌شود داد حقوق بشرشان گوش فلک را کر می‌کند.

فرمانده لشکر هشت زرهی نجف اشرف سپاه افزود: در جنگ روسیه و اوکراین، چون روسیه در مقابل منافع غرب ایستاده بود، شدیدترین تحریم‌ها را علیه او اعمال کردند، این کشور و مردم آن را همه حقوق بین‌الملی خود محروم کردند و حتی اجازه حضور تیم‌های ورزشی این کشور در میادین ورزشی را هم ندادند اما هزاران نفر ظرف مدت 10 ماه در غزه در خون خود غلتیدند ولی همین سازمان‌های بین المللی هیچ اقدامی انجام نداند.

سردار محمدی تصریح کرد: این مسأله نشان می‌دهد ما چاره‌ای جز این نداریم که روی پای خود بایستیم وگرنه نمی‌توان امیدی به دفاع این سازمان‌های بین‌المللی از حقوق بشر و حق استقلال کشورها داشت.

وی عنوان کرد: امروز بحمدلله این اقتدار در کشور ما ایجاد شده است و «وعده صادق» این را نشان داد وقتی که تمام جبهه استکبار یک طرف قرار گرفتند و کشور ما به تنهایی در طرف دیگر میدان بود و به پیروزی رسید.

فرمانده لشکر هشت زرهی نجف اشرف سپاه گفت: بعد از به شهادت رساندن دیپلمات‌ها و مستشاران نظامی ما در کنسولگری ایران در دمشق، ایران تصمیم خود برای پاسخ قطعی دادن به رژیم جنایتکار صهیونیستی را اعلام کرد. 72 ساعت قبل از حمله نیز ساعت دقیق شروع عملیات خود را اعلام کرد تا دشمنان ما هر آن چه توان پدافندی دارند برای دفاع از رژیم صهیونیستی مستقر کنند.پ

سردار محمدی گفت: علیرغم تهدید و التماس طرف مقابل و با وجود اعلام قبلی از سه روز قبل، عملیات وعده صادق با 300 فروند پهپاد و چند ده فروند موشک کروز و بالستیک آغاز شد و به لطف خداوند همه اهداف پیش‌بینی شده در این حمله مطابق نقشه محقق شد.

وی با بیان این که اگر از تاریخ عبرت نگیریم باید خودمان مجدداً تلخی‌ها را تجربه کنیم و مایه عبرت شویم، اظهار کرد: سوریه پیش از این کشور امنی بود، کشاورزی پیشرفته و مکانیزه‌ای داشت، از گردشگری و سیاحت کسب درآمد می‌کرد، اقتصاد خوبی داشت و پولش از ارزش بالایی برخوردار بود، اما بعد از حمله داعش و ایجاد بحران در این کشور همه این موارد را از دست داد.

فرمانده لشکر هشت زرهی نجف اشرف سپاه خاطرنشان کرد: وقتی فتنه داعش دفع شد و جنگ به پایان رسید، همه مردم خوشحال بودند و اکنون نیز مردم از اوضاع راضی هستند با وجود این که همه داشته‌های خود را از دست داده‌اند و علت آن هم امنیتی است که به دست آورده‌اند.

سردار محمدی ادامه داد: مردمی که ناامنی، بی‌خانمانی، سر بریدن و جنایات داعش را تجربه کرده‌اند اکنون هر چند اوضاع و احوال خوش دوران قبل از جنگ را ندارند اما چون امنیت دارند از اوضاع بسیار راضی هستند و این شرایط سخت را به راحتی تحمل می‌کنند لذا باید قدر امنیت را دانست.

انتهای خبر/

Go to TOP